Färghealing
Vår Aura skiftar ju färger beroende på hur vi mår osv. ibland behöver vi stärka oss med någon viss färg, det kan vara ett Chakra som är i obalans eller att du behöver lite mer harmoni med något.
Sätt dig en stund och koppla av, blunda och föreställ dig att du ger din kropp healing. Under tiden så kanske du ser färger eller får en känsla av någon färg. Vilken färg känns eller ser du starkast? Varför behöver du just den färgen nu?
När det visar en färg man behöver extra av så kan man bära den färgen på klädesplagg eller bära en kristall med den färgen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
När jag gett mig själv healing ser jag aldrig färger eller nånting överhudtaget men andras får jag till mig. Hur kan det komma sig? Jag ska pröva tekniken du beskriver.
När jag healar så startar jag med meridianreningen men min guider vill många gånger annat också så det är bara att hänga med och färghealing är ett sådant moment som kan dyka upp. Det roliga är att en del av mina klienter får fysiska symtom under healingen. Ett exempel är att jag tydligen skulle förstärka halschakrat med blått och det började klia i halsen på klienten.
Det visste jag inte. Tack för upplysningen. Måste prova det, för det lät ju rätt enkelt och okomplicerat.
Tack!
Med Stjärnljus // Shintaida
Detta är jättebra, har gjort det ett antal gånger, så prova