Healing iFokus

Healing

Läst 1441 ggr
MariaJ
0

Flera "Nicknamn" ???

Jag skulle gärna vilja fråga er om det finns någon här inne på healing som medvetet gått in med flera olika Nicknamn ? Det har ju kommit till min kännedom att det ibland skapas flera Nicknamn med samma använare, och det är ju inte seriöst enligt min mening att göra så.

Om man går in som medlem så förutsätter jag att man är här för att man trivs och för att man vill ta del av allt positivt som finns på sida. Man kan även göra inlägg och öppna egna trådar och diskutera allt inom flera olika områden, då healing.ifokus är en bred sajt. 

Vi får alla ha egna åsikter och det är naturligtvis tillåtet att både fråga, men även ifrågasätta… men det är inte tillåtet att skapa flera olika nicknamn för att vilseleda eller utnyttja olika alias.

Jag ber er nu genom denna undersökning att ge mig ett korrekt svar om det är så att ni har mer än ett nicknamn här. Jag vill gärna veta om vi i verkligheten är så många medlemmar som antalet utger.

Om ni vill så skriv gärna i denna tråden också.

Eftersom detta är en undersökning och inte röjer någons identitet så hoppas jag på ärliga svar från alla !!  Tack Skrattande 

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör