Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 841 ggr
MariaJ
0

Moder jord

Vi behöver nu hjälpa moder jord att rensa ut och skapa balans i jorden energier. Det kan innebära att vi drar upp hennes energier genom vårt baschakra och renar det genom vår kropp. Att låta energierna renas genom oss är en fantastiks upplevelse. Jag har vid flera tillfällen ute i naturen märkt att hennes obalans påverkar mig enormt..

Jag var ute och gick med en vän i skogen, och jag påverkades eneorm när vi var mitt inne i skogen. Det tog mig ungefär 10-15 minuter att få rätt på dessa känslor. Jag förstod inte då vad som hände, men träffade idag en mycket härlig vän till mig som beträttade om just detta.. Då förstod jag varför jag varit så yr och flimmrig för ögonen vid flertalet tillfälle när jag varit ute.. Energierna har renats igenom mig..

Jag vill gärna skriva om det så vi alla kan hjälpa Moder Jord, och hennes reningsprocess…Vi är just nu inne i de enerigerna.

Är det fler av er som upplevt något med just Moder Jorde nu förändrade energier ?? Skriv och berätta !!

Kram och ljus Mariaj:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

menar du att vi kan hjälpa genom att jorda oss?

ninano
0

MariaJ

Jag föreslår att du kontaktar Al Gore och FN:s klimatpanel.

[trumman]
0

Det är inte jorden som behöver hjälp det är VI.

Det är inte hon som är sjuk och svag, det är VI.

Det är inte hon som behöver förändras, det är VI.

Hon klarar sig utan oss, VI klarar oss inte utan henne.

Att hålla på att dra upp energier i baschakran mm mm kan väl vara kul och mysigt men om sanningen ska fram så hjälper det inte situation Jord ett dugg! Ska det bli förändring får man sluta "flumma" och agera mera :)

Det som hjälper är t.ex. att låta bilen stå, använda solkraft istället för forsutvunnen el, att inte köpa sak på sak på sak på sak - allt inslaget i 2 lager plast.

Att försöka lämna samhället och försöka bo bättre och närmare naturen med likasinnade. Att gå/cykla hellre än ta bussen. Att inte köpa en massa flaskvatten. INte köpa sitt kött från massproducenter som SCAN och liknande. M.m. m.m.

Det finns en massa vi borde göra som verkligen ger resultat… SEN kan vi balansera våra chakror och trumma och dansa och tjoa till Jordmors ära.