Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 396 ggr
MariaJ
0

Andehandens kraft

Jag vill gärna berätta för er om en uplevelse som jag hade inatt.. jag släckte lampan och lade mig tillro. Jag kände en kall vind över mig,, Sen upplevde jag en hand ovanför min panna och det kändes som den var ca: 1 dm ovanför mig. Den flyttade sig sakta över mitt ansikte och jag kände fortfarande briset utav vind, men handens värme och energi tog över. Detta var en otrolig känsla. Jag kände även hur jag började få spänningar över tredje ögat, och hur jag blev varm. jag upplevde hur jag öppnade mig för deras energier, och hur jagf tillät mig att få den healingen som de ville ge.

Jag är ju övertygad om att de från andra sidan ville öppna mitt seende för något speciellt, och jag känner att jag är så tacksam för att de gjorde det.. Jag vet att det kommer att hjälpa mig i alla min beslut.

Är det fler här på forumet som upplevt en direkt andlig healing såhär ?? Det var en sån närvaro från den energin som kom, så det gick inte att missta sig alls på det.. Underbart !!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[Mariann]
0

Jodå, vid ett par tillfällen. Glad

FiaH
0

Fantastisk händelse MariaSkrattande

Kinna1
0

Gud vilken häftig upplevelse Skrattande

natur
0

Grytan skall hållas kokande, därför kom inlägget Andehandens kraft.

TantAlma
0

´Jag har upplevt det med och under en tid nu har min sinnesstämmning verkligen bara blivit bättre. Det är en underbara känsla när man vet och känner att hjälp är¨påväg.

Med ljus och värme

Alma