Gå in på...
Aftonbladet på nätet och läs om "West End Star" Nina som blivit mirakulöst frisk från sin cancer. Där står det att hon frågar sig om det kunde vara healingen som fått henne frisk.
Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1617631.ab
Bra reklam och propaganda för healing iallafall!
Ljusa hälsnigar
Erika

Tack snälla Erika… healingsajten behöver verkligen just nu väldigt mycket positivt, så det var ett mycket fint intiatiov av dig att länka oss.. Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hej Maria!
Ja, jag tycker healingen bör uppmärksammas mer än vad den gör. Därför blev jag så glad när jag läste artikeln både för Ninas skull och att healing ger effekt! Healing körs ju på sjukhus i England, USA och flera länder. Det är i Sverige vi är så sega. Akupunktur har ju äntligen blivit accepterad behandlingsmetod här. Jag hoppas att det blir så med healingen med! Det är dags att slå ett slag för det till våra politiker. Dessutom är det inte klokt att vi ska betala moms 25% för våra tjänster. Fotvård är ju momsfritt. Vem sätter de gränserna? Ja, ibland så är det så man har lust att bli politiker för att föra fram det som behöver lyftas fram. ;-) Fast jag brukar ändra mig ganska fort efter jag tänkt så. Underbart iallafall att healingen som behandlingsmetod lyfts fram i ljuset!!! Mer sånt tack!!
En kram till dig med Maria!
Erika_A
Vi tycker att du ska "heala" näringsminister Maud Olofsson, ett mycket svårt fall.
Ja, det skulle nog behövas. Hon verkar vara en tuff dam tycker jag.
men jag tycker hon är bra jag
Jag tycker också att hon är bra! Det behövs ju lite tuffare damer därute bland alla män!