Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 625 ggr
Eleri
0

Jag BEHÖVER er!!!!!!!

Sen ca 15 min ligger min lilla systerdotter (5 år) på operationsbordet nere på Universitetssjukhuset i Lund. Hon genomgår just nu en stor bukoperation. Operationen kommer minst att ta tre timmar.

Om det har funnit en stund då jag verkligen behövt er alla här på ÖN, så är det nu!!!

Snälla skicka healing och ljus till henne!!!!!

Efter uppvaket kommer hon ligga på avd 65, sal 3. Detta är åtminstone de uppgifter jag fått i nuläget. Hon heter Olivia Ullström och är min lilla diamant.

*Kramar från en orolig och tårögd moster*

korseett
0

hoppas att det går bra. jag skicka ljus och tillfrisknande till henne

Eleri
0

Tack så mycket!!!!

FiaH
0

Självklart  skickar också ljus till henne,Kram Fia

Eleri
0

Tack Fia!!! *KRAM*

Eleri
0

Operationen har gått bra!!!!!!!!!!!!!!*Lycka* Olivia har vaknat och drukit lite vatten och läkarna är hoppfulla:-D Förhoppningsvis slipper hon problem eller men av ingreppet. Nu är det upp till gumman hur fort tillfrisknandet sker*håller tummarna*

STORT TACK till er alla idag, er omtanke och vackra energier har hjälpt mig och henne!!!!!!!

*Varm*

FiaH
0

Så skönt att höraSkrattande

MariaJ
0

Det var underbart att höra att hon mår bra. Jag tänker också på henne.. Dessa vackra små själar är ju så underbara !!

Ljus och värme till er alla !! MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[Mariann]
0

Underbart å höra, jag tänkte på er…

Men detta är väl inte ÖN utan healing.ifokus, det är vad jag läser uppe i hörnet iaf.

Glad Mariann

Eleri
0

Jag kallar hela iFokus ÖN, för mig har det blivit det….en liten mysig plats att hälsa på*ler*

Ja, det känns underbart att det gick bra, nu hoppas vi bara att hon tillfrisknar utan några större problem:-D