Healing iFokus

Healing

Läst 453 ggr
MariaJ
0

Har du något Nyårslöfte ?

Jag har inget nyårslöfte, men jag har bestämt mig för att år 2008 ska bli ett år i hälsans tecken. Har ni gjort några löften inför det nya året ?? Vilka och vad i så fall. Alltid skoj att se vad andra vill prestera och förverkliga i sina liv.:-)

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

inget nyårslöfte mer än att jag har lovat att inte avge nyårslöften. För tusan det ska jag väl klara av att hållaHemlis

Kinna1
0

Att jag ska gå ner minst 20 kilo till året är slut Glad

cloudberris
0

Mitt nyårslöfte var att jag ska vara snällare emot mig själv,  ta hand om mig själv och försöka att fundera ut vem jag egentligen är.

Säger som Nalle Puh…"Jag har tappat bort mig själv" Förvånad

MariaJ
0

Va ??? Kinna.. du kan ju inte gå ner 20 kilo.. då finns du inte kvar ju.. Snälla lilla gumman.. !! kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Ina123
0

Jag har lovat mig själv att jag ska försöka följa flödet istället för att kämpa så hela tiden och oroa mig. Glad

elsa-linnea
0

Jag tänkte också att 2008 skulle gå i hälsans tecken, äta sundare, träna och i höst springa Lidingöloppt, vara snäll mot mig själv men framför allt sann mot mig själv. 2007 har varit tufft på många sätt men nu känner jag att det har vänt. Härligt!

[Mariann]
0

Nix… har inga löften för bara året.

Glad mariann

FiaH
0

Har heller inga löften, men jag har mål för året, då slipper jag bryta mina löften, om jag inte skulle uppfylla dom.

Kinna1
0

#4 Jo du Maria här finns det att ta av ska du tro.=)