Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 921 ggr
Elisabeth-J
0

Healing ifokus 2008

Healing innebär ju så mycket, det handlar ju inte bara om att ge healing under en behandling. Ett trevligt bemötande, en kram, ett leende…. Ja även dom små sakerna vi gör i vardagen sänder ut healingenergier. Sen finns det så mycket som människor gör som det ligger mycket healingkrafter i. Det finns massor av olika teman som vi kan diskutera här på sajten. Har ni några förslag om vad vi kan ta upp här på Healing iFokus 2008? Skulle vara roligt med förslag på lite nya artiklar och inlägg så skriv ner allt ni vill se här på sajten.

Önskar er alla GOTT NYTT ÅR!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Mariann]
0

Jag har tre artiklar som skulle passa här ifall intresse finnes

En om

Andlig ensamhet

Förlösning och förlåtelse

Upplösning av ångest

LottaU
0

Det finns en hel del olika Healingmetoder. Skulle vara kul med lite artiklar om detta.

Vad är det för skillnad m.m.

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Magi-cat
0

Det finns en del som säger att Reiki inte passar vid alla tillfällen, t.ex. att Jorden och jordeväsen snarare blir skrämda av reikifrekvenserna. De behöver en annan frekvens.

Men jag har för mig att man inte bara kan "lägga av" Reikin när man väl är initierad. Och hur kopplar man i så fall om till lägre frekvens som passar bättre? Vore bra om någon i en artikel kunde reda ut begreppen, om det går.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Erika-A
0

#2 Jag håller med dig LottaU om olika Healingmetoder. Jag håller ju på mycket med transhealing, spirituell healing. Det vore intressant att läsa om olika metoder helt klart.

CarolineO
0

De olika färgerna också! Vad de har för betydelse för oss…

korseett
0

ja gärna artiklar med de olika healingmetoderna. Jag kan bistå med den som jag skrivit på alternativbehandlingar. Jag har länkat till den tidigare här.

Helenasharmoni
0

Jag skulle också gärna vilja läsa om olika Healingmetoder.

Och om healing och Kristaller. Jag har fått besked uppifrån om att ha ett arbetssmycke när jag arbetar andligt, även healing. Men sen sa någon annan att Kristaller stör reikienergierna.

Jag går på min egen känsla och använder mitt arbetssmycke. Men jag skulle vilja veta mer om healing och Kristaller, även kristallhealing.

shintaida
0

Fick höra för ett tag sen att jag har healing i RÖSTEN.

Det skulle vara intressant att få veta mer om…

Med Stjärnljus // Shintaida

[Vintersaga]
0

#8 - Håller du på med mediumskap och healing? När man är en healer (inte nödvändigtvis utbildad sådan) och mediumskap är det inte alls ovanligt att healingen "följer med" i orden du förmedlar till andra när du jobbar som medium. Man kan enkelt uttrycka det som att du ger healing när du förmedlar kontakten och framför allt budskapet till mottagaren. Det har jag i varje fall hört…

shintaida
0

#9 Vintersaga

Jag håller på med Tarot-tolkningar och så hjälper jag människor som ringer och är ledsna och behöver stöd och råd. Och även dom som bara behöver styrka.

Jag har så smått börjat utveckla mitt mediumskap. 

Med Stjärnljus // Shintaida

MariaJ
0

Vill nu meddela att jag startar min artikel om de olika healingmetoderna nu och försöker publicera den så snart jag kan i veckan. Tack för era tips !!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

tooraws
0

Hej!

Tips förklaring om de olika frekvenserna för healing, reiki etc .

/med ljus o värme Anders