Mitt kraftdjur!
Vill bara dela med mig, av något fantastiskt, som hände för ett par dagar sedan. Hela dagen hade jag haft någon i mitt hem som pockade på uppmärksamhet, en helt ny energi som jag inte kände igen. På kvällen gick jag hem till min mamma med familjen, vi satt i köket och pratade, och rätt som det var, fick jag kontakt igen med denna energi som var på mig och klappade, den känslan var så enormt stark, då av kärlek och styrka att tårarna kom. Varför min mamma fick ett ryck och tog kort på mig, vet jag inte, men hon tänkte att kanske en orb skulle synas, men när vi sen kollade på kortet, fick vi se något annat, enligt mig ett kraftdjur, och det känns helt fantastiskt. Vill visa er bilden. Många kramar Fia
Skulle kanske haft en bättre zomad bild, men kolla i fönstret

Vilka ögon dom bara lyser där i fönstret, är det en varg??
Har alltid haft en varg med mig som kraftdjur, men jag är lite osäker, det känns som en puma,
det såg ut som ett kattdjur iallafall och inte ett hunddjur. Kan du kanalisera in den?

Jag upplever också ett kattdjur..
bra tips från korseett.. Kanalisera in den,, och känn den..Vad och vem det är :-)
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Ja, jag ska göra det, men det har inte varit läge, men jag återkommer, för jag vet att jag får fram själv vad det är för något.
Hur får man reda på vilket som är sitt kraftdjur?

Hej Fia!!
Vilken fin bild. Visst ser det ut som en Puma eller något annat kattdjur. Jag tycker mig kunna se fler ögon till vänster ovanför blomman, men är inte säker, får gå in till Anki o kolla på orginalbilden sen för att se om jag har rätt. Tyckte hon oxå sa att hon sett mera på bilden, men att det är svårt att se på denna lilla bilden.
Ha en trevlig helg på er alla…
Kram Bitte
Hej Bitte, jo det stämmer, på den stora bilden, såg jag ett björnansikte och en typ abedissa. Ha en bra helg själv, nu åker vi snart. Kramiz

Har alla ett kraftdjur?
Hur kan man få möta det i så fall?
Kram
Catarina
Jag tycker det ser ut som en varg. Häftigt Fia. Vi ses på Måndag får prata mer då. Kram
Vilken häftig bild, jätterolig upplevelse och att dessutom fånga den på bild. Det ser helt klart ut som en Puma tycker jag.
Det låter ju som en fin upplevelse du hade, FiaH, även om jag helt ärligt inte kan se något särskilt i bilden..
Men det skulle vara intressant att få höra vad ni alla anser att ett kraftdjur är? Och vad det innebär att kanalisera in den, som några av er föreslog?

Jag får det till ett lejon…eller snarare en lejoninna…och ögonen är verkligen vackra..själsfulla ögon brukar man ju prata om…och det är precis vad jag ser här….
#7 Bäst är att fråga en som kan shamanisera att göra en resa för att, om du nu har ett, hämta upp det till dig och blåsa in anden, rent fysiskt alltså, i kroppen. Eller, om du saknar ett djur, och behöver ett, så kan personen hämta ett åt dig och, också då, blåsa in det i kroppen din.
Två andra metoder för att komma i kontakt med sitt (om man nu har ett alltså) kraftdjur är utesittningar och att be om Stora drömmar.
#10 Nej alla har inte det.
De flesta kulturer som har kraftdjurs-tro säger att alla föds och växer upp under kraftdjurens beskydd. Men tyvärr är det så att de försvinner för oss om vi negligerar dom, och inte lär oss hur vi skall "ta hand" om dem. De kan också försvinna som resultat av beteenden efter schocker, beroenden eller missbruk etc.