Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 662 ggr
FiaH
0

Energierna under Julen?

Har en liten fundering, märker ni av att det är mer energier under julen, har ni mycket besök, eller blir ni känsligare just nu i denna tiden. Jag själv märker att det är mer omkring mig, och att många av mina nära och kära finns omkring och kollar till oss……

springflowerlove
0

Jodå du har alldeles rätt i det du skriver. Jag hade ett kärt besök för en vecka sen, sen var det bara att plocka fram det hon ville kära Mor…..Men hunden blev otroligt rädd, undrar hur det kommer sig….

Kram på dig

korseett
0

sedan påverkar det väl att det är fullmåne på julafton så det kanske blir extra känsligt

elsa-linnea
0

Jag tycker att julen snor energi, jag blir så trött av att träffa så mycket människor. Även om det är roligt så blir att oerhört trött.

jag undrar lite varför det är så, har mina släktingar mycket negativ erergi, eller vad tror ni?

Kramar

FiaH
0

Detta är nog ganska vanligt, vid folksamlingar, och träffar, alla behöver inte ha negativa energier, och du kanske är känslig för, för mycket energi. Ibland när jag ska träffa mycket folk, så bubblar jag mig innan, eller visulariserar en bubbla om mig, för då endast positiv energi, och då blir jag inte så otroligt trött,

Perla
0

Om du blir påverkad av andras energier kan du prova med att stänga till chakrana. Börja ifrån kronchakrat och fortsätt ner till rotchakrat som du lämnar öppet en bit.

elsa-linnea
0

Tack för tipsen! Bubblan ska jag prova. En liten fråga till Perla, hur gör du mer konkret när du stänger dina chackran?

Perla
0

#6 elsa-linnea

För att göra det tydligt att man stänger till chakrana kan man t ex visualisera en blomma som sluter kronbladen eller, om det känns lättare, en kameralins som sluter sig.