LJUSTJÄNST via webben!
Nu kan du logga in på selvet.dk och vara med hemifrån på meditationer för Jorden och mänskligheten varje söndag kl 12.00. Ljustjänsten eller Jordhealing som det ibland också kallas, vara ca 1 timma.
Ta chansen att var med och göra en skillnad på Jorden!
Det är INTE jag som håller i dessa……….

Oki .. tack !!
Ska gå in och titta på länken.
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Gör det…
det är U N D E R B A R T att vara med, hoppas att många svenskar vågar detta!
man tror att sitta hemma inte är det samma som att vara med på plats o ställe…. men man blir förvånad av att märka- se-känna så mkt och att man verkligen ÄR MED i energiförmedling till valt tema!
Skall också gå in och kolla!!!. Vi var på meditation för Moder Jord i somras vid havet. Den var över hela världen samtidigt. Fantastiskt. Sedan har jag varit på "meditation vid havet", För havet och vår jord med trummor och sång. Det var riktigt kraftfullt,med hela Kattegatt framför en!!! Hoppas det blir i sommar igen. De som såg oss trodde nog vi var nån reinkarnation från 70-talet
Vi ÄR reinkarnationer från 70 talet. love peace and understanding…. hhmmm jag levde ju då förexten….. fast var bara barn då….
Jodå känner igen mig, stod senast (28sept)på Mount Subasio med armarna i luften på en miniljustjänst!!! Det stod 6 busstaxichafförer och väntade på oss ca 40 människor… det hade vatt kul å skåda in i deras hjärnor då….
blåste som katten gjorde det, så nog flög ljuset lååångt, det var sånt illa väder att vi stod i 10 minuter bara och fick vandra lite för oss själva i 10 så ingen var långt från taxin….
Va också ung och ofördärvad då
Va inne och tittade snabbt på sidan men är så dålig på danska
. Kommer man att hitta den lätt, jag menar ligger den på första sidan på söndag??
Blir en go söndag…först på reikihealing sedan detta!!
Ave-Solis, du har ju länkat fin musik till oss här bl a lejonkungen!! Vet inte hur man gör men sök pocahontas+svenska på youtube. Den är jättevacker och för vår moder jord. Jag börjar nästan gråta när jag hör den…….fast jag är ju en riktig lipsill, sorg som glädje. Kram Pia
Det är en Kristus tjänst på söndag ser jag!
Asger Lorentsen leder den. ev guidar Yvonne Wassini en healing på slutet.
Den bör komma upp direkt överst på listan. Jag skulle rekommendera att man går in ca 15 innan å loggar in ifall det är lite å mockla med så att säga…..
man kan också givetvis gå in direkt på DGC´s hemsida och också passa på å kika runt lite ,det finns engelsk info där!!! för svenskar med allergiska problem med danskan
… finns nästan överst… dgc= http://www.dengyldnecirkel.dk/ där lite längre ner om man skrollar så finns det logga in på webradio! ibland kör de också webTV men oftast inte tjänsterna… man blundar ju!!!! 
Det är inget konstigt att vara med, man tänder väl lite ljus, sätter sig gott tillrätta, som vid meditation och blundar och går med i musik o guidningar.
De som vågar o vill o kan prova på söndag…kan väl skriva här efteråt om hur det va osv..
söndag den 16 är det Graalshealingtjänst o den är bara
U N D E R B A R!
söndag den 23 är det Kosmisk Kristus tjänst, kanon den med (givetvis)
jag försökte men hittar den inte… tror jag …. man spelar den liksom o då kopierar man adressen som står längst upp på din skärm… dsedan klistrar man in den bara i inlägget
HOPPAS det går! annars får jag leta….
Hoppas jag har gjort rätt
http://www.youtube.com/watch?v=Wn0LRB5GmWc
Det är så att jag tycker filmen är så fin och jag har alltid tyckt om indianers syn på naturen och Jorden. Ha en bra dag. Kram Pia
den är vacker…. så man nästan gråter.. ja!! jag också lipsill.. änglanaturen som talar tror jag
…

Instämmer i att det var häftigt att meditera i halvstorm på Monte Subasio utanför Assisi! En riktig rening av hela den dalen nedanför… Har du inga häftiga foton av detta Mariann? 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
jo jag har la ett där vi står i vinden…. ska se om det går…
Glöm nu inte LJUSTJÄNSTEN i morgon kl 12.00
för den som vill och kan! 
Lyfter tråden
snart är kl 12!
http://streaming.selvet.dk/?callID=licensed-radio-live
ev går denna länk mer direkt…
Jag har nog kommit rätt!!!!
Blev det nått deltagande?
Hej Mariann.
Jag tände ljus och var med ca 50 min. tror jag. Hängde inte alltid med i vad han sa(han hade väldigt behaglig röst) men jag mediterade och det var lugnt och skönt……..
Tills treåringen tröttnade på att vänta på mamma och kom in och tände lampor och levde rövare
dom e underbara de där treåringar!! leva rövare ja det kan dom!!
kram Mariann
PÅMINNER http://streaming.selvet.dk/?callID=licensed-radio-live
I morgon kl 12.00 en GRAALSHEALING tjänst.
det är en djup, djup graalshealing till alla deltagare!
Mariann
Lyfter och påminner om tjänsten kl 12.00.
Jag vet…. att alla julstökar… men man måste ju ta det lite lugnt också…. stressa av… och detta är ett utmärkt sätt.
Mariann

Jag är med… 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM