Healing iFokus

Healing

Etiketterstenarkristaller
Läst 1224 ggr
FiaH
0

Reading

Igår när vi hade vår ängla träff, som vi kallar det, så tränade vi oss på reading av Kristaller, vi fick välja 3 var, och jobba med vad vi fick till oss osv, väldigt roligt och spännande.  Någon av er som provat på det?Skrattande

korseett
0

nej det har jag inte gjort. menar du att man läser av budskap som man får från kristallerna?

FiaH
0

Ja, den ena väljer typ tre stenar från olika chakran, som jag tar en och en i handen och känner av, förmedlar vad jag får till mig, när du väljer stenarna så går du på den du dras till, känner ett behov av.. Man kan få till sig känslor, bilder små budskap osv, jättespännande, något jag vill fortsätta att träna på

Helenasharmoni
0

Nej inte stenar men band. Man tar en påse med band i olika material (siden, bomull, mönstrade och enfärgade). Man blandar alla banden i en påse och sen får man blint välja tre band, ett för dåtid, ett för nuet och ett för framtid.

Någon tolkar banden och det är jättekul och det stämde väldigt överens i de flesta fallen.

Sen hade vi även långa guldband (vi var 6 pers), vi band ihop 3 band i en knut sen fick alla ta vars en ände. Vi skulle då ge en reading till den personen som höll i andra änden. När alla var klara så fick vi se vem som höll i andra änden och hur det stämde. Kan verkligen rekommendera denna! :-)

FiaH
0

Jag har också testat att ta band, det var spännande, men aldrig själv provat att tolka.. Men det med guldbandet lät också spännande, måste bara prova. När jag nu i mars börjar på skolan vet jag att vi kommer att jobba mycket med reading, ska bli jättespännande

korseett
1

va mycket roliga övningar det finns. Tänk om det fanns någon sådan grupp här…

LottaU
0

Jag använder mig av Kristaller ibland vid mina vägledningar.

Även på mina Cirklar så tränar vi ofta med Kristaller.

Även med sidenband, blommor, vykort, fjädrar, grus från tomten, servetter och mycket mer.

Man kan egentligen använda vad som helst :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

FiaH
0

#6 Va spännande det låter, berätta gärna mer om det med grus från tomten, lät annurlunda. Kram