trött
Är trött och slö nu. Har ett litet tryck över bröstet. Borde jobba på . Som tur är kan jag reglera min tid själv på mitt företag så därför sitter jag här.Nån som har nån mirakelkur
Var rädda om varandra

Min erfarenhet av trötthet är att den bästa medicinen är att vila… trötthet brukar vara kroppens sätt att säga att man behöver vila ;-)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jo, fast det ser nog lite illa ut om jag sitter och sover om det kommer en kund.
Fast jag skall nog krypa till kojs tidigt idag om jag inte fastnar här. Tack för ditt svar
Var rädda om varandra

Annars brukar en riktig vitaminkur hjälpa tycker jag! Förr åt (eller drack) jag alltid en stor flaska Mivitotal på vintern. Jag tyckte att jag blev pigg och höll mig frisk av det. Hoppas något hjälper :-)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Vila mycket. gör något som du tycker är jätteroligt som enbart för nöjes skull. Sola solarium några gånger. Ät mycket frukt och grönsaker. Det bör göra susen.
Hjärtemeditation?
Läste tryck över bröstet…. kan vara hjärtchackrat som behöver hjälp att rensas….
annars brukar jag ta Kanjang hutt så fort jag är trött, eller experitox… o vila….. men det är ju inte lätt så här i juletider…
Kram Mariann
Låter gott med Hjärtemeditation. HUr fungerar det hur gör man.
Tack för svaren förresten
Var rädda om varandra
Jag lägger in meditationen i tråden Hjärte meditation. Så kan vi ju snacka vidare där med hur man gör, OK signemo?
Mariann
ja
Var rädda om varandra
vill du veta mer signemo så bara pm eller så!
Kramar Mariann
Jag dricker Chisan och blir pigg av den,att gå ut i skogen och krama träd ger mig också energi
sen har jag herkimerdiamant som jag bär på mig när jag är trött