Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 525 ggr
Ayena_old
0

Healingen 13/12

Tyvärr så missade jag denna. Hade besök av sonen och hans familj. De åkte iväg precis klockan åtta och jag hade inte ro att sätta mig ner. Däremot så satte jag mig ner en timme senare och då kändes det mycket bra och rofyllt. Kan det ha varit healingen som kom fram ändå?

MariaJ
0

Ja, det kan det vara. Jag har själv varit med om att healing har kommit till mig vid ett senare tillfälle. Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

signemo
0

Funderade också på det i morse. Har gått och haft ett tryck över bröstet ett tag. Höll på att missa tiden igår. Kom på det 20.30.

Kände inget av healingen i går. Men när jag vaknade idag var trycket mindre.

Var rädda om varandra

MariaJ
0

Så härligt, då kom det säkert till dig i alla fall. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Ayena_old
0

Jag tror att healingen "hittar" dit den ska även om man inte kan ta emot exakt vid klockslaget. Visst är detta fantastiskt!

Jag tror dock att man känner av healingen mer om man tar emot vid samma tidpunkt, men det är ju tryggt att veta att energin kommer i alla fall om man skulle missa :-)

elsa-linnea
0

Jag fick främmande, men när jag gick och la mig senare på kvällen så hade jag en så skön känsla av inre frid och stillhet som jag aldrig tidigare känt. kanske kom healingen till mig i alla fall?

Ann

Ayena_old
0

#5 Det verkar ju som du och jag haft samma upplevelse! Jag fick också en inre frid som jag inte känt på länge.

talin
0

Hej!

Gick o lade mig i sängen o försökte koppla av…kunde känna  hur skönt o att det hände saker men kl var lite innan åtta tror jag..vad tror ni om det…tyvärr sen så somnade jag..kan man då ta emot det?Är helt ny på sånt här!

Idag har jag en sån träningsvärk i mina vader?

Vad tror ni om detta?