Healing iFokus

Healing

Läst 96 ggr
Derin
0

Aura, ljusa och mörkar ”skuggor”

Hej,
Jag har funnit ett stark intresse för medial och tränar upp förmågan att läsa av auran och energier, och skulle behöva hjälp av er.
Jag stod framför spegel och försökte titta närmare på min egen Aura och energi. I början såg jag en ”atmosfär” runt kroppen. Ju mer jag tittade ju starkare blev energin runt kroppen, i färger av vit, ljusare ton av gul och lite ljusare ton av blå. Den vita färgen dominerade. När det sträckte sig 20-30 cm ut från kroppen dök ljusa och mörka ”skuggor”. En manlig mörkare skugga flög iväg och hade inte kraften att hålla sig kvar, samt en mörkare skugga av en kvinna. Kvinnan försökte hålla sig kvar (mer kraft). Hon försökte dra sig in igen och jag fastade med blicken på henne i någon sekund. Det var som att min energi el universums energi var mkt starkare än hennes. Jag tänkte inom mig att jag är jordad och fäste fast fötterna ännu mer i golvet. Knappt efter det flög hon upp, mot hennes vilja.
Jag såg även andra skuggor, ljusare nyans av solens strålar som med ett leende och utan motstånd flög rakt upp.

Inbillar jag mig eller betyder detta något?
Varför såg jag ljusa och mörka skuggor? Vad innebär det för mig?

Vad betyder stark strålande ljus i en Aura?

Totum
0

Du gjorde en exakt likadan tråd på den här sidan igårkväll. Jag har svarat dig där.

Derin
0

#1: tack snälla för ditt svar. Hur raderar jag inlägget?

Totum
0

#2: Det kan bara admin göra.