Healing till er 26 april
Hejsan đ
PĂ„ mĂ„ndag 26 April kl 19.00 sĂ€nder jag Reikihealing, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot nĂ€r ni sjĂ€lva vill. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dĂ„ en del kan bli yra under sĂ€ndningen.
18 Ärs ÄldersgrÀns
LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. Klicka pÄ det understrukna.
VÀlkommen med din anmÀlan
đ
Ja tack! Till mina pĂ€lsklingar och mig sjĂ€lv. Tack pĂ„ förhand!đŒ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack! đ
Ja, tack! Till mig sjĂ€lv och gĂ€rna lite extra till min katt Dina. đđž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hejsan đ Nu stoppar jag för fler anmĂ€lningar. Ha det sĂ„ gott under healingstunden.
Hej igen đ DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt. Först sĂ„g jag den vanliga genomskinliga pyramiden som omslöt er för att förstĂ€rka healingen och för att ge skydd. Sen sĂ„g jag en vit ljusstrĂ„le som sĂ€ndes till er av en uppstigen mĂ€stare. Han visade sig som en druid i vita klĂ€der. Efter det kom en stort energiklot i regnbĂ„gens fĂ€rger och omslöt er för att fylla pĂ„ med ny energi. Sen kom ĂĂ€ Rafael med ett följe av Ă€nglar som sĂ€nde healing till er. Sist lindades ni in i ett skyddande hölje som ska skydda mot negativa energier.
Tack! Ănskar jag kunde se allt det fina som du fĂ„r se.đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Det Àr inte alltid som jag fÄr se vad som görs. Men det viktiga Àr ju att healingen gÄr fram
đ
Tack! đ
Tack sĂ„ mycket Christina! đđž
đ€ Elisabeth och Amira đ