Healing iFokus

Healing

LĂ€st 78 ggr
Christina_46
1

Healing till er 26 april

Hejsan 💕

PĂ„ mĂ„ndag 26 April kl 19.00 sĂ€nder jag Reikihealing, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot nĂ€r ni sjĂ€lva vill. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dĂ„ en del kan bli yra under sĂ€ndningen.

18 Ärs ÄldersgrÀns

LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. Klicka pÄ det understrukna.

VÀlkommen med din anmÀlan

💕

Tarotstollan
1

Ja tack! Till mina pĂ€lsklingar och mig sjĂ€lv. Tack pĂ„ förhand!đŸŒŒ

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Amandla
1

Ja tack! 💖

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! Till mig sjĂ€lv och gĂ€rna lite extra till min katt Dina. 💗😾

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
0

Hejsan 😊 Nu stoppar jag för fler anmĂ€lningar. Ha det sĂ„ gott under healingstunden.

Christina_46
1

Hej igen 💕 DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt. Först sĂ„g jag den vanliga genomskinliga pyramiden som omslöt er för att förstĂ€rka healingen och för att ge skydd. Sen sĂ„g jag en vit ljusstrĂ„le som sĂ€ndes till er av en uppstigen mĂ€stare. Han visade sig som en druid i vita klĂ€der. Efter det kom en stort energiklot i regnbĂ„gens fĂ€rger och omslöt er för att fylla pĂ„ med ny energi. Sen kom ÄÀ Rafael med ett följe av Ă€nglar som sĂ€nde healing till er. Sist lindades ni in i ett skyddande hölje som ska skydda mot negativa energier.

Tarotstollan
1

Tack! Önskar jag kunde se allt det fina som du fĂ„r se.💖

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Christina_46
0

Det Àr inte alltid som jag fÄr se vad som görs. Men det viktiga Àr ju att healingen gÄr fram

💕

Amandla
1

Tack! 💖

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! 💗😾

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈