Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1008 ggr
susanne.s
0

Att hela...

Jag skulle vilja lära mig att heala. Jag skulle vilja veta hur man gör. Jag har inte tid att gå någon kurs utan vill veta hur man gör på ett ungefär för att försöka själv eventuellt. Det sägs ju att alla kan.

Tack på förhand för era kommande kloka tips.

Lionadh
0

Du kan börja med att be din skyddsängel om hjälp. Håll händerna som om du håller en ljusboll, se den för ditt inre öga. Rör händerna från och mot varandra och känn efter hur detta känns. Känn energin och hur den förändras…

Lycka till! Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

siberlina
0

prova  försiktigt  på  dina nära  vänner    och om   dom  tycker det  är  skönt   då  vet  duatt  du   kan det

susanne.s
0

Ok! Jag ska försöka. Hur gör man för att skicka helaing till någon då? Har svårt för att träffa den som behöver healas. Någon pratade om själsblommor??? m.m.

MariaJ
0

Ja, jag är övertygad om att alla kan, men det kan vara bra att lära sig lite bakgrund om man vill veta vad som händer i kroppen. Alla kan göra det, så länge man gör det med kärlek i tanken och i hjärtat så blir det bra… man kan bara tänka kärlek och känna kärlek som en kanal när man jobbar så ger man också det.

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör