Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 745 ggr
Yvonna
0

Meningen ?

Hej på er alla jag gillar detta forum och läser allt jag kan komma över ,är intreserad av andliget och tror på det .Har spått mig hos Elisabeth flera gånger på olika mässor bla

.Men nu har jag gått bet ,jag tror att det finns en mening med allt som sker och att man kan tolka det ,men nu vet jag inte vad detta betyder ,jag har fått tennis armbåge på vänster arm och har ont ända ut i handen ,sedan gjorde jag mig illa på höger tum led fick en smäll så jag nästan svimmade av och det är stelt och ont ,häromdagen så fick jag bildörren på lilfingret på samma hand !!!Så översta leden vek sig åt fel håll och har skitont och kan inte böja det ,då satte jag mig ner och funderade varför ska jag inte kunna göra något med mina händer ?? Och igår kväll fortsatte det men då på ena foten ,min dotter skulle åka skridskor i skolan idag och jag skulle "fixa " till dem ,då tappar jag den ena rakt på höger stortån vid nagelroten det blödde och tån dommnade bort ocg värker idag Är jag bara klumpig eller ska jag lära mig något av detta ??Vad är meningen ??Har även haft ångest attacker och oro sedan i sommras som inte ger med sig ,vilket inte bruklar sitta i så länge ,nu undrar jag verkligen vad som är galet ???

MVH Yvonna

signemo
0

Hej

Tycker du verkar helt normal vad det gäller att tappa saker. Jag har också sådana dar ibland. Man vill bara krypa ner igen. Har själv värk som kommer och går. Just nu mår jag riktigt bra. Har fått hjälp med frusen skuldra. Så nu är det ok iallafall

Ångestattacker kan jag inget om . Men vore det inte bra att söka hjälp. Var kan kanske andra svara på.

Kram och ha en fin och skön december och jul.

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

Det kanske är dags att du ska stanna upp, ta en paus och bara lyssna på dig själv? Inte bara tänka för mycket på andra utan på dig själv nu? Såna här saker kan man råka ut för när våra guider och andevärlden försöker få oss att lyssna, att lita på sin magkänsla och inte gå emot vår inre känsla.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Yvonna
0

så skulle jag tolka det med men just nu är det lugnt kring mig jag kan tänka på mig själv massor men  har visserligen problem med vad jag ska finna för sysselsättning ,jag skulle vilja hitta något meningsfullt och stimulerande ,,,för nu är det för lugnt så det verkar inte stämma riktigt

Elisabeth-J
0

#3 Har du någon tanke på eller en känsla av något som du gärna vill göra men inte gör det av någon orsak? Det kan ju vara så att du blir vägledd men väljer bort det på något sätt eller av någon anledning?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Yvonna
0

nej ddet är just det ..jag har ingen tanke ,har inte heller några drömmar om att göra något ,har liksom tappat det ,,,