Healing till er 24 Januari
Hejsan đ
PĂ„ söndag 24 Januari kl 19.00 sĂ€nder jag Reikihealing, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dĂ„ en del kan bli yra under sĂ€ndningen.
18 Ärs ÄldersgrÀns
LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. Klicka pÄ det understrukna.
VÀlkommen med din anmÀlan
đ
Ja tack đčđčđč
Ja, tack! Samma behov som tidigare! đ
Ja tack, som vanligt för mina katter och mig.
Tack pĂ„ förhand!đŒ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja, tack! Som vanligt till min katt Dina och till mig sjĂ€lv. đžđ
đ€ Elisabeth och Amira đ
SÄ stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
đ
DÄ var det fÀrdigsÀnt för ikvÀll. Jag skriver lite senare vad jag fick till mig under healingstunden.
đ
HĂ€rligt! Tack! đđ»
Tack! đđč
Nu fick jag tid att skriva lite đ
Vad jag fick till mig ikvĂ€ll var först Reikins kraftsymbol som lade sig över er. Sen kom den genomskinliga pyramiden omkring er för att ge skydd och kraft till healingen. Efter det kom reikins harmonisymbol över er. Jag sĂ„g St. Germains violetta flamma omsluta er alla pĂ„ en gĂ„ng. Den violetta flamman tar bort negativ energi. Sen kom det en gul eldslĂ„ga, som en strĂ„le som lades omkring er. Jag frĂ„gade min healingguide vad den gjorde för er, och fick svaret att den gjorde som sĂ„ att den gav kraft/energi till de som behövde det. Jag sĂ„g hur healingenergierna virvlade omkring under mina hĂ€nder och ovanpĂ„ er. Sist sĂ„ virades ni in i en skyddande kokong. đ
Tack sĂ„ mycket Christina! đžđ
Tack Ă€ven för den fantastiska beskrivningen! đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
đ