Healing iFokus

Healing

LĂ€st 88 ggr
Christina_46
1

Healing till er 17 januari

Hejsan 💕

PĂ„ söndag 17 Januari kl 19.00 sĂ€nder jag Reikihealing, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dĂ„ en del kan bli yra under sĂ€ndningen.

18 Ärs ÄldersgrÀns

LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. Klicka pÄ det understrukna.

VÀlkommen med din anmÀlan

💕

Vixxen
1

Åh, ja tack!
Behöver hjÀlp i hanteringen av mitt utmattningssyndrom!

Amandla
1

Ja tack! 💖đŸŒč

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! Till min katt Dina och till mig sjĂ€lv som vanligt. 😾💗

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
1

Ja, tack till mina pÀlsklingar och för min förkylning!
Tack pĂ„ förhand! đŸŒŒ

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Christina_46
0

Hejsan 😊

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen.

Christina_46
1

Hej igen 💖

DĂ„ var det fĂ€rdigsĂ€nt för ikvĂ€ll. Det första jag sĂ„g var reikins kraftsymbol och harmonisymbol som lade sig över er. Sedan kom den vanliga genomskinliga symbolen och lade sig omkring er för att förstĂ€rka healingen och ge skydd. Efter det kom ÄÀ Rafael och sĂ€nde vitt healingljus till er. Även St. Germain hjĂ€lpte till med sin violetta flamma som lades över allihop. PĂ„ slutet blev ni omslutna av en skyddande kokong.

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! 😾💗
Tack Àven för dina förklaringar efterÄt!

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Vixxen
1

Tack Cristina! 💕
Det kÀndes verkligen pÄ djupet ikvÀll! Tack!

Tarotstollan
0

Jag lÄg och vilade nÀr du sÀnde healingen och somnade strax innan 19 och vaknade igen vid 19.30, kan healingen gjort att jag somnade?

Christina_46
0

Hej Tarotstollan. Man kan bli vÀldigt avslappnad av healingen. SÄ det Àr inte ovanligt att man somnar av den. Men nu somnade du visst innan healingen. SÄ du var nog trött ÀndÄ sÄ du somnade.

Kram 💕

Amandla
1

Tack! 💖💖💖

Christina_46
0

Hej igen Tarotstollan 💖

Jag kom att tÀnka pÄ att man ska ju kunna ta emot healing innan den sÀnds. SÄ kanske ÀndÄ att det var healingen du somnade av.

Tarotstollan
1

#12. Jag var inte inkopplad pÄ att fÄ healing, hade ingen aning att kl. var sÄ mycket dÄ jag lagt mig för att vila. SÄ det var inte sÄ att jag lade mig och tÀnkte att snart börjar healingen.