Healing iFokus

Healing

LĂ€st 108 ggr
Christina_46
2

Healing till er 3 Januari

Hejsan och Gott nytt Ă„r till er 😊

PĂ„ söndag 3 Januari kl 19.00 sĂ€nder jag Reikihealing, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dĂ„ en del kan bli yra under sĂ€ndningen.

18 Ärs ÄldersgrÀns

LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. Klicka pÄ det understrukna.

VÀlkommen med din anmÀlan

💕

Amandla
1

Ja tack! Samma önskemĂ„l som de senaste gĂ„ngerna 💖💖💖

Tarotstollan
1

Ja tack till mig för min förkylning och allmÀnt för mina pÀlsklingar!
Tack pĂ„ förhand! đŸŒŒ

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

majlar
1

Jaa tack, tar gĂ€rna emot dĂ„ jag har drabbats av hortons huvudvĂ€rk och pĂ„ det infekterade tarmfickor. 😱

Skeppskatten Dina
1

God fortsĂ€ttning Christina! 🌞
Ja, tack! Till min katt Dina och till mig sjĂ€lv. 😾💗

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Rosen05
1

Ja tack gÀrna! Till min mentala hÀlsa, just nu Àr lÄg, trött!
Kram Rosen 05

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Jag ber att det ska sÀndas extra healing till det ni bett om.
Ha det sÄ gott under healingstunden.

💕

Christina_46
1

SĂ„dĂ€r. DĂ„ har jag sĂ€nt klart för ikvĂ€ll. Jag sĂ„g reikins kraftsymbol Cho Ku Rei virvla ner healingglitter över er. Även den vanliga genomskinliga pyramiden sĂ€nkte sig ner omkring er för att förstĂ€rka healingen och ge beskydd. RegnbĂ„gens fĂ€rger strĂ„lade frĂ„n mina hĂ€nder till er. Jag sĂ„g Ă€ven tunga energier lyftas bort. Mot slutet lindades ni in i nĂ„got skyddande material. Det var fint att se 😊💕

Rosen05
1

Tack för healingen! Blev avbruten i healingstunden efter 5 min sÄ jag fÄr ta igen det senare ikvÀll!

Kramar!

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! đŸ’—đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

majlar
1

Tack finaste🙏

Amandla
1

Tack Christina! 💖💖💖