Healing iFokus

Healing

LĂ€st 107 ggr
Christina_46
0

Healing till er 25 Oktober

Hejsan 😊

PÄ söndag 25 Oktober kl 19.00 sÀnder jag healing genom mitt andebord. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Kan ni inte ta emot vid den tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, dÄ en del kan bli yra under sÀndningen.

18 Ärs ÄldersgrÀns

LÀs ocksÄ de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gÀller för att fÄ ta emot healing. LÀs gÀrna Àven Vad hÀnder efter healingen .

VÀlkommen med din anmÀlan

💕

Sabah
1

#0: Det Àr inget som jag kÀnner till, kan du utveckla det, att du sÀnder genom ett andebord?

💖🧡💛💚💙💜

Amandla
1

Ja tack! 💖

Christina_46
1

Hej Sabah 💕

Jag har nyligen köpt ett andebord, och den som som gjorde bordet har lagt in i bordet att det ska gĂ„ att sĂ€nda healing genom det. SĂ„ jag tĂ€nkte att jag skulle prova en gĂ„ng, fĂ„ se om ni kĂ€nner av det
. Först ber jag om det högsta ljusets beskydd till de som ska ta emot och till mig sjĂ€lv. Sen ber jag att de som vill ta emot senare ska kunna göra sĂ„. Sen ber jag att jag och bordet ska fĂ„ vara kanal för healingen frĂ„n kĂ€llan/det högsta ljuset. Jag ber att healingen ska gĂ„ till de som anmĂ€lt sig för deras högsta bĂ€sta. Sen tar jag ner healingenergierna genom att se hur ett klart ljus kommer ner genom mig till bordet. HealingĂ€nglarna ser sen till att energierna gĂ„r genom mig och till bordet, ut till de som anmĂ€lt sig

Jag frĂ„gade min healingguide om den hĂ€r healingen Ă€r starkare Ă€n den healing jag brukar sĂ€nda till er. Han sĂ€ger att andebordshealingen Ă€r lite mildare
.. Ni fĂ„r gĂ€rna skriva efter att ni tagit emot hur ni upplevde healingen. Det vore intressant att prova pĂ„ er. FĂ„ se vad ni kĂ€nner av healingen. Jag har provat att sĂ€nda till en misse som haft problem med ett ben som den inte ville stödja pĂ„. Missen blev mycket bĂ€ttre efter första gĂ„ngen jag sĂ€nde andebordshealingen
.. Hoppas att ni vill prova pĂ„ det hĂ€r.

Kram 💕

Skeppskatten Dina
1

Det lÄter jÀttespÀnnande!
Ja, tack! Till min katt Dina och till mig sjĂ€lv. đŸ˜ș💗

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Mirjah
1

#0: Jag loggade in pĂ„ fokus efter en lĂ„ng tids frĂ„nvaro och det första som dök upp var ditt erbjudande om healing. Jag tar tacksamt emot denna dag och tidpunkt đŸ™đŸŒ

//Mirja

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en fin healingstund

💕

Christina_46
1

Hej igen 💕

DÄ var det klart för ikvÀll. Jag sÄg hur en vit ljusstrÄle kom uppifrÄn och gick ner i mig, och sedan ner i bordet som lystes upp. Sedan kom det Ànglar och hjÀlpte till att sÀnda healingen vidare till er. Efter en stund skiftade ljuset i olika fÀrger. Det var allt jag sÄg. JÀttefint :-) . Ni fÄr gÀrna skriva om ni upplevde nÄgot.

💖💖

Amandla
0

Tack Christina! Jag somnade nĂ€stan direkt nĂ€r jag la mig i sĂ€ngen, sĂ„ jag hann aldrig mĂ€rka nĂ„got sĂ€rskilt, förutom att jag sĂ„ hĂ€r efterĂ„t Ă€r tacksam just för att jag somnade sĂ„ fort 😊

Christina_46
0

Hej Amandla 💕

DÄ behövde du nog den avslappningen som gjorde att du somnade.

😊💕

Amandla
0

Jo absolut! đŸ’€

Skeppskatten Dina
0

Tack sĂ„ mycket Christina! Fick en pirrande och avslappnande kĂ€nsla i kroppen. 💗đŸ˜ș

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
1

#11 Vad fint Elisabeth 😊💕

Mirjah
0

Tack sĂ„ mycket Christina 💕
En rogivande stund!

Mvh
Mirja

Christina_46
0