Healing till er 6 September
Hejsan 
På söndag 6 september kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag skriver redan nu, eftersom iFokus ska uppgraderas och då stänger ner någon dag i helgen, så ni hinner med att anmäla er innan det. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.
18 års åldersgräns
Läs också de skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit. Läs gärna även Vad händer efter healingen .
Välkommen med din anmälan

Ja, tack! Till min katt Dina och till mig själv. ❤️
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Ja tack! ❤️
Ja, tack, till mig och Irma 🐈 ❤️
💖🧡💛💚💙💜
Hejsan <3
Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha en fin avkopplande healingstund
Hej igen <3
Då var det klart för ikväll. Först såg jag den vanliga genomskinliga pyramiden som ger skydd och förstärker healingen. Sen såg jag Ärkeängeln Rafael stå och sända healing till er. Sen kom Yin/Yang-symbolen och sände energi till er för att ge er balans. Sist så lindades missarna in en och en i skyddande kokonger, och så lindades alla in i en stor bubbla.
Ps. Jag vet inte hur jag får till smileys. Är det någon som vill berätta hur jag gör sådana. Kram.
Tack! 💐<- ska föreställa en blombukett. För att hitta smilisar om du sitter vid dator (mobil och plattor vet jag inte): tryck ner windowstangenten först och så punkt, då kommer det upp en ruta som du kan välja ifrån, eller om du skriver ett ord, då får du upp förslag. De är inte snygga precis, små, otydliga och svåra att se vad de föreställer, men det är de vi har…
❤😀 Tack snälla Amandla
Tack för healingen! 💓
💖🧡💛💚💙💜
❤💕💖Tack så mycket för healingen Christina!
🤗 Elisabeth och Amira 🐈