Healing iFokus

Healing

Läst 205 ggr
Christina_46
2

Healing till er 30 augusti

Hejsan Glad

På söndag 30 augusti  kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.

18 års åldersgräns

Läs också de skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit. Läs gärna även Vad händer efter healingen . 

Välkommen med din anmälan

Hjärta

Amandla
1

Ja tack! ❤️

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack gärna! Till mina katt Dina och till mig själv. ❤️
Mår du bättre/bra själv nu? 🤗

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
1

Ja tack, till mina pälslingar och mig!
Tack på förhand!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
3

#2 Hej Skeppskatten 🙂

Ja nu är jag bra igen. Det tog sin lilla tid att få ordning på magen bara. Jag började med probiotika och då lugnade magen ner sig och blev som vanligt igen. Tack och lov 

❤️

Skeppskatten Dina
1

#4 Underbart att höra Christina! 💞

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Sabah
2

Skönt att du är kry igen! 🙂 Ser att andra önskar healing till sina missar också, så då gör jag också det, till mig och min katt Irma om det är ok. TPF❤️

💖🧡💛💚💙💜

Christina_46
1

#6 Det går jättebra Sabah. Då skickar jag till din misse också ❤️

Christina_46
1

Då stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen

❤️

Christina_46
2

Hej igen 🙂

Ikväll fick jag enbart se en blomma som växte sig stor och stark. Det tolkar jag som att er livskraft har stärkts i och med healingen. 

❤️

Sabah
1

Tack 💕 Blev lugn och harmonisk 😊 kände healingen i hela kroppen, kände också att den riktade in sig på vissa områden stundvis. Blev väldigt varm i fötterna och lite varm i benen. 🤗

💖🧡💛💚💙💜

Christina_46
1

Å vad härligt Sabah 🙂 Hur gick det när missen fick healing kl 19?  ❤️

Sabah
1

Hon var ute på vift, bor i skogen. Jag borde ha hållit henne inne men det brukar inte vara så lätt, har hon bestämt sig för att gå ut skriker hon tills jag släpper ut henne! Men tack i alla fall! ❤️

💖🧡💛💚💙💜

Christina_46
1

Å det gör inget att hon inte var inne. Hon fick sin healing i alla fall ❤️

Sabah
1

🐈❤️

💖🧡💛💚💙💜

Skeppskatten Dina
1

Tack för en energigivande healing Christina! ❤️ 🤗

🤗 Elisabeth och Amira 🐈