Healing iFokus

Healing

Etikettintuitionsövningar
Läst 3309 ggr
ooOLexOoo
0

Änglakort tarot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vill att jag ska lägga en 4 cards reading eller som kanske vill ha svar på någon specifik fråga?

Lägger mycket med mina vackra änglakort/orakelkort men oftast på mig själv och släkt och vänner.

Känner att jag vill öva mig så jag ska kan känna av alla korten och dess betydelse.

Någon som vill ställa upp för skoj skull? Så är det bara att skicka ett pm till mig.

Varma kramar

FiaH
0

Jag tackar så mycket, det kändes jättebra. Kram på digSkrattande

ooOLexOoo
0

Tack själv för hjälpen . Kul att det kändes bra. Kramar Glad

EwaKristina
0

Tack snälla för en av de bästa vägledande läggningar jag fått!!!Detta kommer du att bli riktigt duktig på!!Kramar Ewa

ooOLexOoo
0

Tack Ewa.Skönt att höra att allt kändes bra för dig. Jag önskar dig all lycka till. Kramar Alexandra

ooOLexOoo
0

Hej jag tackar alla ni som ställt upp för att hjälpa mig. Det har vart intressant och jag har verkligen kommit igång. Det har tagit mycket kraft och jag tänkte nu minska i att lägga 2 cards reading. Så ni som ännu inte provat på, testa gärna detta!

Hoppas att ni blivit nöjda ni som fått detta!

Varma kramar Alexandra

Ayena_old
0

Tusen tack Alexandra!

Du är jätteduktig. Att göra läggningar kan både ta och ge kraft, men man måste vara lite försiktig ibland så att man inte dränerar sig. Så ta en paus nu :-)

Kramar!

Lycklig
0

Jagskullebli jätteglad *L*Skrattande

Kinna1
0

Jag vill bara säga tack för lägningen. Det stämde på många pungter. Mvh Kinna Glad

rosmarin90
0

Tack för din klockrena läggning, den gav mig mycket att fundera vidare på. kram Rose

drutten53
0

tack vännen för att du tog dit tid…kram

skruttan31
0

Tack så mycket för din läggning,, du fångade mitt liv rätt bra Cool

elsa-linnea
0

Tjena!

Jag skulle gärna vilja prova, men hur gör jag för att skicka ett pm?

Ann

shintaida
0

Går in på vederbörandes sida och klickar på "kontakta", så skriver du där och skickar…

// Shintaida

MariaJ
0

Tack så mycket.. Du är väldigt duktig. Det känns som du ytterligare har spätt på mintilltro till att gå den väg som är ämnad för mig.. Fortsätt med det du gör, du är duktig….men glöm inte att finna ett sätt för att fylla på dig själv med ny energi.

kram på dig //  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

ooOLexOoo
0

Tack för dom orden "MariaJ" Du har helt rätt. Måste fylla på lite energi för att fortsätta. Kul att du tyckte om det. Kramar Alexandra

ooOLexOoo
0

Nu ska jag ta ett uppehåll. Men ni som skickat ett pm till mig kommer absolut att  få eran reading. Återkommer när det blir läge igen för lite nya övningar. Kramar Alexandra

(vet inte hur man avslutar en sk tråd?)

MariaJ
0

Jag kan avsluta den till dig.. Du har varit så duktig Alexandra..

Så nu avslutar vi denna tråd och ger dig lite juluppehåll !!

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Inlägget är låst för nya kommentarer