Inställd Healing till er 9 Augusti
Hej igen ❤️
Jag bör inte ge healing nu på söndag, eftersom jag inte är pigg och kry. Det blev inget av att vara hundvakt i helgen pga problem med min tandvärk. Istället så tillbringade jag två dygn på lasarett med urdragen tand och en kraftig inflammation. Fick antibiotika i dropp. Har fortfarande ont och känner mig inte pigg, så jag hoppar över att skicka healing i helgen. Istället så ger jag mig själv healing, så jag blir bra igen.
Kram
❤️
Ojoj 😦 Önskar dig god läkkraft! Kram❤️
💖🧡💛💚💙💜
Tack Sabah ❤️
Aj, det låter inte alls bra det där 😕 Om du vill så kan vi ju vända på steken och vi skickar healing till dig istället? ☝️
Å det vore jättebra. Vad gullig du är. Kan ni skicka kl 21.00 i morgon, så vore det kanonbra ❤️
Krya på dig Christina!🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tack så mycket Tarotstollan ❤️
Absolut, jag skickar! Någon mer som är med? 🙂
Jag skickar! 🔆
💖🧡💛💚💙💜
Toppen, Sabah! ☀️
Tack snälla Sabah också ❤️ Jag lägger mig ner en stund innan ni sänder och så skriver jag här lite senare. 🙂
Hej igen och tack så jättemycket för healingen 🙂❤️ Jag låg kvar i sängen så länge jag kände att healingen jobbade. Det blev en halvtimme. Jag kände av healingen i hela kroppen. Tack igen 🤗
Härligt! Hoppas du läker fort och bra 🤗❤️
Stor kram 🤗
💖🧡💛💚💙💜
Tack snälla ni 🤗❤️
❤️🤗 Fattas bara, så mycket som du har gett här!
Håller med Amandla! Egentligen borde vi skicka dygnet runt till dig! ❤️ 🤗 Hur känns det, blir det bättre i munnen? Ska vi skicka fler gånger?
💖🧡💛💚💙💜
Det känns bättre idag mot igår. Så det går åt rätt håll. Jag hör av mig om jag vill ha mer healing av er. Tackar och bockar 🙂❤️