Healing iFokus

Healing

Läst 256 ggr
Christina_46
1

Healing till er 19 Juli

Hejsan Glad

På söndag 19 juli  kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.

18 års åldersgräns

Läs också de skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit. Läs gärna även Vad händer efter healingen . 

Välkommen med din anmälan

Hjärta

Amandla
1

Ja tack ❤️

Tarotstollan
1

Ja tack, som vanligt för mina katter och mig.🐱🐱
Tack på förhand!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja tack! Till mig själv och till min katt Dina. Tar emot senare. ❤️

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Sabah
1

Ja, tack! ♥️

💖🧡💛💚💙💜

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen

❤️

Christina_46
2

Hej igen 🙂

Ikväll såg jag som vanligt den genomskinliga pyramiden lägga sig omkring er för att förstärka healingen. Jag fick också till mig att den även verkade som beskydd ikväll. Sedan kom en stråle i chakrafärgerna för att fylla chakrana och ge mer kraft. Efter det kom yin/yang-symbolen som visade att chakrana balanserades. På slutet lindades ni in i en skyddande kokong…….. Efter healingstunden bad jag att få kontakt med någon som hjälpt till med healingen….. - Hej Christina ❤️ Quan Yin här. Jag hjälper till allt som oftast när du sänder Reiki och olika healingar. Jag har inget speciellt mer att säga nu. Du har redan skrivit vad som hände under sessionen. Många kramar till er alla / Quan Yin ❤️ Det var vad jag tog emot 🙂

Amandla
1

Tack! 🌺❤️

Sabah
1

Tack 💕

💖🧡💛💚💙💜

Skeppskatten Dina
1

Tack så mycket för avkopplande healing och återkoppling! ❤️🤗

🤗 Elisabeth och Amira 🐈