Healing iFokus

Healing

Läst 304 ggr
Christina_46
1

Healing till er 5 juli

Hejsan Glad

På söndag 5 juli  kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.

18 års åldersgräns

Läs också de skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit. Läs gärna även Vad händer efter healingen . 

Välkommen med din anmälan

Hjärta

Amandla
1

Ja tack! ❤️

Tarotstollan
1

Ja tack, för mig och mina katter! Tack på förhand!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack till min katt Dina och till mig själv! 🐆💕

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Sabah
1

Tack, gärna ❤️

💖🧡💛💚💙💜

Christina_46
0

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Hoppas ni får en fin healingstund

🤗❤️

Christina_46
2

Då har jag sänt klart 🙂 

Ikväll såg och kände jag hur healingenergierna flödade från mina händer till er. Jag såg även den vanliga genomskinliga pyramiden omsluta er för att förstärka healingen. Jag fick även till mig att ikväll hjälpte den till att beskydda er. Ett tag såg jag också en ängel cirkla omkring i luften. Den var jättefin, med gnistrande Kristaller på vingarna. 

❤️

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina!❤️_ Tack så jättemycket för healingen!  🤗 Jag kände en värme i hela bröstkorgen. Fick ont i huvudet som sedan gick över i en pulserande känsla. Var trött efteråt._

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Sabah
1

Tack så mycket Christina! 😊

💖🧡💛💚💙💜

Amandla
1

Tack! 🤗❤️

Christina_46
2

#7 Hej Skeppskatten Dina - Elisabeth 🙂

Jag bad att få kontakt med någon som hjälpt till med healingen för att fråga om din huvudvärk och trötthet vid healingen. Det blev så här: - Hej Christina ❤️Jag är en av de som hjälpte till med healingsessionen igår kväll. Jag heter Quan Yin och jag vill säga att Elisabeth fick ont i huvudet p.g.a. att en blockering släppte så att hennes energier nu lättare kan flöda i hennes kropp. Det var välbehövligt, även om det inte är så behagligt. Den pulserande känslan kom när kroppens energier kunde börja flöda igen som den skulle. Tröttheten, ja en del blir trötta av energierna. Det är också som det ska vara. Man kan bli trött av att energierna jobbar kraftigt på en person. Det var allt. Kram på er / Quan Yin ❤️

Skeppskatten Dina
0

Hej Christina och Quan Yin! 🤗_ Tack så jättemycket för denna feedback! _❤️

🤗 Elisabeth och Amira 🐈