Healing
Hej! Jag är ny här och vet inte riktigt hur det fungerar. Ser att ni kan ge healing. Jag skulle verkligen behöva det. Jag heter Angelika Holm och kommer ifrån Hässelby i stockholm. Tack!
Om du verkligen behöver healing, är det bästa egentligen att avtala en tid där man sätter sig och öppnar upp för healing + att den som ger också gör det. Jag kan ställa upp om du är i behov av hjärtehealing?
Med ljus och kärlek
Mariann

Gud vad gulligt av dig! =) Ja jag är i stort behov av healing. Jag mår otroligt dåligt både fysiskt o psykisgt. Blir jätte glad, Tack! När skulle du kunna tror du?
jag har pm´at dig!

Jag förstår inte… Vad betyder d??
Hhmmm.. du får kika upp till vänster så hoppas jag du ser att du fått meddelande, ett kuvert som syns liksom. Där klickar du och vips kommer det up vad du fått för nya meddelanden både i Gästboken och privata…
Funkar det?
Inkorg heter den visst
fliken efter artiklar…

Ja det funkade
Men hur gör jag när jag vill skriva tillbaka?
Kl 8-9 på morgonen ? går jättebra. Hur gör vi då?

Jag har försökt skicka till dig nu. har du fått något från mig?

Hej angelika71
Det finns en artikel som handlar om hur vi gör på torsdagar med distanshealingen. Du klickar på fliken artiklar och går in på kategorin healing för att sedan klicka fram artikeln healing till alla.
Sedan kan jag hålla med ovanstående att behöver du det snabbt så är det bättre att gå och få en behandling och beställa tid.
Hoppas du har möjlighet så du kan få hjälp.
Kram LisaL

Tack!
Men jag ser inte att d har kommit någon för torsdsgen som kommer. Kommer d senare eller?

Det kommer nu. Vi har börjat glömma den. Ibland kommer den deirekt efter som den ska, ibland när vi kommer på det eller när vi blir påminda!
Tack för det
. Tur vi har någon som är vaken.
Kram LisaL
jag har en fråga ang healing är det någon som jag också stressat mycket och när jag skall meditera så har jag så svårt för att slappna av massor tankar mm snurrar i huvudet skall på en healing nästa vecka då det sas att min Chakra skall balanseras och det kan nog behövas och sen gå in i auran och se där kommer det då bli lättare för mig att öppna sig och även meditera jättetacksam för svar
#12 Va kul att du ska på healingbehandling, det kan ju vara till en bra hjälp, att få chakrarna balanserade, men med meditation kan jag säga att du får inte ge upp, fortsätt träna, det kan vara jättesvårt, prova olika meditations skivor som är vägledda, önskar dig lycka till. Kram Fia
meditation för oss västerlänningar är svårt. Vi utvecklas genom aktivitet och därför är hjärnan van att vara aktiv, hela tiden. Vi behöver lära oss at slappna av, men även då så funkar våra hjärnor så at den gärna tänker själv. Har man haft många tidigare liv inom den österländska meditationsformen så brukar man lätt hitta tillbaka. men för oss som inte haft de på länge blir det svårare.
Till och börja med så ska vi nog se våra tankar som positivt och inte hänga upp oss på det. Varför stänga av tankarna i meditation när vi kan använda dom? Öppna för inspirativt tänkande istället, men låta de andra vardagliga tankarna flyta iväg bara….. inte bli upprörd över dom, utan återgå till det som var meditationens fokus.
vet inte om jag uppfattade din fråga rätt…
ljus och kärlek
Mariann
tack snälla ni som svarat,jag har en meditationsskiva med iris hall secret garden jättebra men har ni något tips för någon annan som är bra mvh uskan-cattiz

Jag kan varm rekommendera Kristina Wennergrens cd-skivor. Jag har mediterat till två av hennes skivkor och gillar dem skarpt. Jag har också mediterat till Iris halls skiva och den är ochså jättehärlig. jag gillar hennes lugna dova röst.
Lycka till !!
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej!
Jag skulle gärna vilja kunna ge healing. Hur gör man?

# 17.. Jag kan rekommendera dig till att gå en kurs. Där lär du dig grunderna. Det finns flera duktiga personer som kan lära ut, och samtidigt följa upp och ge dig stöd i din fortsatta utveckling.
Du kan gå in på reikiförbundets hemsida. Där finns det flera olika personer som har kurser.
Hemsidan: www.reikiforbundet.se
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör