Utbyte av healing❤
Hej alla fina där ute! 🌻 Jag undrar om det finns någon där ute som skulle vara intresserad av att få reiki på distans från mig och ge healing (vilken sort som helst) till mig. Lite som en "healingvän" där vi kan ge och få kontinuerligt till varandra. ( Hur ofta och länge får vi komma överens om.) Jag har märkt vilken stor skillnad/förändring till det positiva det har gjort för min familj och vänner, när jag ger reiki på distans 1-2 gånger i veckan. Det känns så himla bra i hjärtat, om det lilla jag kan få göra för någon annan kan förändras positivt😄. Jag önskar själv healing till mig för att få se/följa/känna vad som händer med mig till det positiva. Lite som att dokumentera för sig själv vad healing verkligen gör med oss. Så, om någon är intresserad på att t.ex att få träna på att ge eller allmänt bara vill ge för att få, så är ni välkomna att höra av er😄. Tack så mycket☀️🙏🌈 Jag själv ser det som att jag får träna, utvecklas och förstärka mitt självförtroende och göra en skillnad för en annan människa samtidigt, då jag går i kurs i reiki 2 just nu och vill öva och öva och öva. Ha en fin dag!❤
jag skulle också vilja öva. hade lite kontakt med en som håller på med det och sa att det är övning och bara att göra. men jag har inte gått några kurser och har för få att öva på. ingen kompis direkt som tycker att en är helt frisk om jag skulle ha ha ;)
Jag kan verkligen rekommendera att gå någon kurs. Det finns lite olika healing metoder där ute, så man får leta lite och läsa om de olika metoderna och hitta någon som man dras till och blir nyfiken på. Det är alltid bra att ha en lärare som är erfaren, när man går någon kurs, så att man kan ställa alla frågor man har och få det stöd man behöver.😊