Healing till er 26 april
Hejsan 
På söndag 26 April kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.
18 års åldersgräns
Läs också de Skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit.
Välkommen med din anmälan

Tar tacksamt emot healing till min katt Dina och till mig själv! ❤️
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Ja tack, till mina pälsklingar och mig!
Tack på förhand!🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ja tack! ❤️
Jag tar tacksamt emot healing för stärka mitt immunförsvar, vägledning, positiv energi, mod och styrka. 🌹
Hej!
Jag tar tacksamt emot healingen🙂🌈
Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen
🤗❤️
Hej igen ❤️
Då var det färdigsänt för ikväll. Jag blev emellanåt alldeles susig i huvudet och kroppen av energierna som gick genom mig. Men det kändes fint i alla fall. Jag fick inte se så mycket. Men jag såg i alla fall yin/yang-symbolen snurra över er och avge balanserande energier till alla.
🙂❤️
Hej!
Tack Christina för healingen! Kände lite stickningar i händerna. Hade lite tungt att andas, kände av "någonting" i bröstet.. svårt att förklara vad.
Kram 🌺❤️
Vad fint Rosen. Då fick du känna att det gick fram 🙂 Det kan ha varit hjärtchakrat som det jobbades på.
❤️
#9 Hej igen Rosen
Hjärtchakrat handskas med den osjälviska och kravlösa kärleken, som går bortom egots begränsningar. Hjärtchakrat styr över hjärta, blod, lungor och cirkulationssystemet, och även immunsystemet. Texten är tagen ur Lena Johanssons bok "Reiki - en väg till hälsa, utveckling och inre harmoni.
❤️
Tack så jättemycket Christina! ❤️🤗
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack Christina! 🌺❤️
såg det lite sent,,, hade varit härligt :)
#14 Hej tillminmail
Jag sänder varje söndag kl 19.00. Så om du vill så är du välkommen nu på söndag
🤗❤️