Healing till er 19 april
Hejsan 
På söndag 19 April kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.
18 års åldersgräns
Välkommen med din anmälan

Ja tack. kl 19.00 blir bra. 🙂
Ja tack! ❤️
På förekommen anledning vill jag säga att för att få ta del av Christinas fina erbjudande om gratis distanshealing är det ett MÅSTE att man har en presentation på sin profilsida. Det är inte för att varken Christina eller jag ska få veta exakt vem någon är, utan för att det ska vara lite mer tanke bakom det hela, det är ett åtagande även att ta emot healing som man bör vara införstådd med. Man ska helst ligga ner eller åtminstone sitta still, och man ska vara beredd på att man kan få reaktioner som yrsel till exempel. Det handlar också om att det är lättare för Christina att få kontakt med rätt mottagare. Det går åt båda hållen, med andra ord.
Ja, tack! Till min katt Dina 🐆 och mig själv. 💞
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack, gärna! ❤️
💖🧡💛💚💙💜
Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha en fin healingstund önskar jag er.
❤️
Hej igen 🙂
Då var det färdigsänt för ikväll. Jag såg och kände hur healingen flödade från mina händer till er. Jag såg även (vilket jag brukar göra) en genomskinlig pyramid omsluta er för att förstärka healingen. Sen kom reikin kraftsymbol och harmonisymbol och lade sig över er. På slutet omslöts ni alla av en skyddande bubbla
❤️
Tack så jättemycket Christina! ❤️_ Jag blev varm i kroppen och såg ett lejon en stund._
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Å vad härligt Skeppskatten 🙂 Kanske att lejonet är ett av dina kraftdjur. Jag kikade i Solögas bok "Djurens språk". Där står det så här om lejonet - Ett öppet hjärta är ett modigt hjärta. Min gåva till dig är att vara modig. Var stolt över vem du är. Låt världen ta del av din begåvning och din visdom. Ett modigt lejon gömmer sig inte…
❤️
Tack så mycket för kloka ord Christina! 🤗
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack, Christina! ❤️ Jag får alltid en skön känsla när jag får healing, harmoni 😊
💖🧡💛💚💙💜
Tack för healingen, Christina! 🤗❤️
Vad fint Sabah 🙂❤️