Healing iFokus

Healing

LĂ€st 436 ggr
Christina_46
2

Healing till er 22 mars

Hejsan đŸ™‚

PĂ„ söndag 22 mars kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Passar inte tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. 

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Amandla
1

Ja tack â€ïž

Tarotstollan
1

Ja tack till mina pĂ€lsklingarđŸ±đŸ± och mig!
Tack pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! Till min katt Dina och till mig. â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

brittis007
1

Ja tack gĂ€rna đŸŒș

Skeppskatten Dina
1

Hej igen Christina! â€ïž_ Finns det möjlighet att skicka lite extra healing till min katt Dina som har varit dĂ„lig idag? _đŸ±

Christina_46
1

Hej Elisabeth đŸ™‚ Jag provar att sĂ€nda extra till Dina

❀

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! â€ïž

Christina_46
2

Hej igen đŸ™‚

Mina hĂ€nder blev alldeles varma emellanĂ„t. Jag sĂ„g den vanliga genomskinliga pyramiden lĂ€gga sig omkring er för att förstĂ€rka healingen. Jag sĂ„g Ă€ven ÄrkeĂ€ngeln Rafael och en av de uppstigna mĂ€starna stĂ„ och sĂ€nda healing till er. 

đŸ€—â€ïž

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! â€ïžđŸ€—_ Jag kĂ€nde mig lĂ€tt i armarna och det jobbade i pannan. SĂ„g en tiger eller ett lejon en kort stund. Dina pockade pĂ„ min uppmĂ€rksamhet dĂ„ hon inte mĂ„dde bra igen. Hon satt och sĂ„g yr ut i trappan. _😕

Christina_46
1

Vad hĂ€rligt Elisabeth att du kĂ€nde av healingen đŸ™‚ Kanske att tigern eller lejonet Ă€r ett av dina kraftdjur? Hoppas att din misse blir piggare och fĂ„r mĂ„ bra igen â€ïž

Skeppskatten Dina
1

#10 Hoppas verkligen det ocksĂ„! Vore fantastiskt om hon fick mĂ„ bra igen! â€ïž