Healing till er 1 Mars
Hejsan đ
Nu pĂ„ söndag 1 mars kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden, sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört under tiden ni tar emot.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
đ€â€ïž
Ja tack! â€ïžđ€
Ja tack!
Ja tack, för mina pÀlsklingar och min vÀrkande kropp!
Tack pĂ„ förhand!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja, tack! Till min katt Dina och mig sjĂ€lv. â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja, tack â€ïž
đđ§Ąđđđđ
gĂ€rna â€ïž
Hej allihop đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Hoppas ni fÄr en fin och avkopplande healingstund
â€ïž
Hej igen đ
IkvĂ€ll kĂ€ndes healingen pirrande i mina hĂ€nder. Jag sĂ„g en genomskinlig pyramid sĂ€nka sig ner och omsluta er. Pyramiden förstĂ€rker healingenergierna. Sen sĂ„g jag en spiral över er som strödde ut healingenergi som balanserar chakrana. Efter det sĂ„g jag ĂrkeĂ€ngeln Rafael i en grön drĂ€kt. Han sĂ€nde healing direkt till er frĂ„n sina hĂ€nder.
â€ïž
Tack Christina! đșâ€ïž
Tack sĂ„ mycket för en avkopplande healing! Pirrade i pannan i början. â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hej Skeppskatten Dina / Elisabeth đ
Jag frÄgade min healingguide vad som gjordes i din panna. Han sa sÄ hÀr - Det var healingen som jobbade pÄ hennes pannchakra. Det var en liten obalans dÀr. Men det Àr ÄtgÀrdat nu.
â€ïž
SÄ skönt o avkopplande- till en början pirrade det mycket runt mitt huvud, sedan övergick det till en mjuk o rogivande energi. Tack:-)
Vad fint Linvar đ Tack för Ă„terkopplingen
#11 Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! Tacka Ă€ven din healingguide för hjĂ€lpen! â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack đ
đđ§Ąđđđđ