Healing iFokus

Healing

LĂ€st 350 ggr
Christina_46
1

Healing till er 1 Mars

Hejsan đŸ™‚

Nu pĂ„ söndag 1 mars kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden, sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört under tiden ni tar emot.

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

đŸ€—â€ïž

Amandla
1

Ja tack! â€ïžđŸ€—

Linvar
1

Ja tack!

Tarotstollan
1

Ja tack, för mina pÀlsklingar och min vÀrkande kropp!
Tack pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! Till min katt Dina och mig sjĂ€lv. â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Sabah
1

Ja, tack ❀

💖🧡💛💚💙💜

tillminmail@gmail.com
1

gĂ€rna â€ïž

Christina_46
1

Hej allihop đŸ™‚

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Hoppas ni fÄr en fin och avkopplande healingstund

❀

Christina_46
2

Hej igen đŸ™‚

IkvĂ€ll kĂ€ndes healingen pirrande i mina hĂ€nder. Jag sĂ„g en genomskinlig pyramid sĂ€nka sig ner och omsluta er. Pyramiden förstĂ€rker healingenergierna. Sen sĂ„g jag en spiral över er som strödde ut healingenergi som balanserar chakrana. Efter det sĂ„g jag ÄrkeĂ€ngeln Rafael i en grön drĂ€kt. Han sĂ€nde healing direkt till er frĂ„n sina hĂ€nder.

❀

Amandla
1

Tack Christina! đŸŒș❀

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket för en avkopplande healing! Pirrade i pannan i början. â€ïž đŸ€—

Christina_46
1

Hej Skeppskatten Dina / Elisabeth đŸ™‚

Jag frĂ„gade min healingguide vad som gjordes i din panna. Han sa sĂ„ hĂ€r - Det var healingen som jobbade pĂ„ hennes pannchakra. Det var en liten obalans dĂ€r. Men det Ă€r Ă„tgĂ€rdat nu. 

❀

Linvar
1

SÄ skönt o avkopplande- till en början pirrade det mycket runt mitt huvud, sedan övergick det till en mjuk o rogivande energi. Tack:-)

Christina_46
0

Vad fint Linvar đŸ™‚ Tack för Ă„terkopplingen

Skeppskatten Dina
1

#11 Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! Tacka Ă€ven din healingguide för hjĂ€lpen! â€ïž

Sabah
1

Tack 💕

💖🧡💛💚💙💜