Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 347 ggr
Ayena_old
0

Healing önskas!

Gärna idag lördag.

Det gäller mina bihåler som är mycket svullna och orsakar blödningar i näsan just nu väldigt ofta.

Kan någon skicka healing för just detta?

Hör gärna av er till min mail här, så kan vi bestämma tid och jag kan förklara närmare vad saken gäller.

Tackar på förhand.

MariaJ
0

Jag kan gärna skicka till dig senare ikväll..Jag kontaktar dig senare i kväll:-) Krya på dig !! Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Ayena_old
0

Jättemycket tack :-)

Ayena_old
0

Jag vet inte om jag fick någon healing. Satt och väntade att någon skulle höra av sig här inne.

MariaJ
0

Jag kunde inte skicka igår. men jag skickar gärna till dig idag. Du skrev ett pm till mig igår som jag tagit emot. Tack !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Ayena_old
0

Tack jättegärna :-)

Säg till när bara, så ska jag vara redo Glad

Ayena_old
0

Jag fortsätter på denna tråden och ska berätta lite om healingen igårkväll.

Jag kände att jag blev het om kinderna! Sen kittlade det i mitt huvud speciellt på den vänstra sidan. Jag kände också att jag slappnade av och att det kändes väldigt bra. I mitt tredje öga såg jag pulserande lila ljus.

Idag känns det som jag bara vill ta det mycket lugnt och slappna av, nästan som jag skulle vilja sova. Nu är det ju väldigt mörkt idag och kanske därför det är svårt att vara pigg, men jag tror att det är healingen som jobbar i mig.

Jag känner inte någon tryckande känsla över kinderna idag på samma sätt. Tror inte jag har bihåleinflammation utan att det är vätska som trycker. Jag har varit mycket spänd sista tiden.

Nu ska jag låta healingen få komma till mig allteftersom!

Tack Maria så mycket Glad

FiaH
0

#6 Va roligt att du nu gjort det, ja det händer en process, med en efter en behandling, jag blir ganska låg, men efter några dagar märker jag stor skillnad, men det kanske är individuellt. Men som du säger, det får komma in allt eftersom. Kram på dig

Ayena_old
0

#7 Ja, precis så känns det idag. Som om jag var väldigt låg.

Jag har fått healing förut men reagerat helt annorlunda. Då blev jag enormt aktiv så att jag nästan brände ut mig själv och gick på högvarv. Lustigt att det kan vara så annorlunda från gång till gång!

Kram tillbaka!