Healing till er 26 Januari
Hejsan đ
PĂ„ söndag 26 januari kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte ta emot vid den tiden, sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni ligger eller sitter ner ostört nĂ€r ni tar emot ifall ni blir yra. Det Ă€r ocksĂ„ större chans att ni kĂ€nner av reikin och healingen om ni Ă€r i lugn och ro.
18 Ärs ÄldersgrÀns
Om ni upplever nÄgot under sessionen sÄ fÄr ni gÀrna skriva det.
VÀlkommen med din anmÀlan.
đ€â€ïž
Ja tack! Till mig och min katt Dina. â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tackâ€! Till mig.
Ja tack â€ïž
Ja tack †Till mig. Louise
Ja tack gĂ€rna fast det Ă€r inte alltid jag kĂ€nner nĂ„t alls Kan det bero pĂ„ att jag kĂ€nner mig âavstĂ€ngdâ ? Förut har jag kĂ€nt av Healing rĂ€tt intensivt men det borde vĂ€l göra nytta Ă€ndĂ„ ? Tar gĂ€rna emot lite senare Lena đ€đč
#5 Hej LDG đ
Vad jag har lĂ€rt mig sĂ„ gĂ„r healing fram Ă€ndĂ„, Ă€ven om man inte kĂ€nner nĂ„got speciellt. Men jag frĂ„gade min healingguide Ă€ndĂ„. Han sa sĂ„ hĂ€r: - Hej Christina. Ă ke hĂ€r. Jag sĂ„g frĂ„gan, och svarar sĂ„ hĂ€r - Reikin och healingen gör nytta Ă€ndĂ„. Trots att man som mottagare inte kĂ€nner sĂ„ mycket. Man kan Ă€ven ta emot healing i förebyggande syfte, sĂ„ man fĂ„r vara i balans. Ăr allt i balans sĂ„ fĂ„r man bĂ€ttre motstĂ„ndakraft mot sjukdomar och man mĂ„r bĂ€ttre Ă€n man gör vid obalans. Det var mitt svar. Kram /Ă ke - din healingguide <3
Hej Christina! Jag tar gĂ€rna emot pĂ„ sön till mig och mina Ă€lsklingar. Jag behöver extra positivitet och energi pga. viktiga möten pĂ„ jobbet. â€ïž Tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Ja tack till mina pĂ€lsklingar och mig!đ±đ±
Tack pĂ„ förhand!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack Christina đSkönt att höra för jag behöver det verkligen Immunförsvaret Ă€r dĂ„ligt o jag ör i total obalans efter cellgiftbehandling , lĂ„ngvarig stress o stĂ€ndig vĂ€rk Jag har mĂ„nga möten framöver o behöver vara lite mer fokuserad o sĂ€nd gĂ€rna lite extra till min vĂ€rkande rygg Tack â€ïž
Hej igen LDG â€ïž
Jag provar att sÀnda extra till din rygg.
Ja tack! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Hej đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Hej igen đ
IkvÀll blev mina hÀnder jÀttevarma av healingenergierna. Jag sÄg ett stort vitt ljus lÀgga sig över er. Efter det kom det ett ljus av regnbÄgens alla fÀrger som ocksÄ lade sig över er. Sen sÄg jag nÄgon som strÄlade ljus till er frÄn sina hÀnder. Mot slutet lindades ni in i nÄgot skyddande material, som ska skydda mot utifrÄn kommande negativa energier
â€ïž
Tack Christina , det var en skön healing. â€ïžđ€
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tack Christina! Jag blev ocksÄ varm och smÄ pirrig under healingen. Som vanligt har jag minst en katt vid mig nÀr jag tar emot. En av mina 3 katter ropade nÀstan konstant under hela healingen. Vet inte varför.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Hej Dimocarpus â€ïž
Jag sÀnde till missarna kl 19.00. Var det dÄ missen ropade?
Nej, jag tog emot ca. 1h och 15 min senare. NÀr jag tog emot, dÄ ropade hon.
Hej igen Dimocarpus đ
Jag fick det hĂ€r som svar pĂ„ vad missen ropade överâŠ. Den misse som "ropade" var fundersam pĂ„ vad som hĂ€nde med dig. Den kĂ€nde av att det var mycket healingenergier pĂ„ gĂ„ng. Inget att oroa sig över.
â€ïž
Tack Christina â€ïžđș
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! đđ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack sĂ„ mycket Christina đDet var lite fullt upp sĂ„ jag tog emot senare men somnade tvĂ€rt đ€â€ïž