Färger?!
Jag har en undran.Jag kan se det mest vackraste färger när jag blundar.Att i från rött/orange till den mest underbara violett färg.
När jag får den violett färgen,fylls hela jag av den.Känslan jag får väldigt svår att förklara.Visst är det härligt när "får till mig de' andra färgerna (oftas rött, ljusgul eller mintgrönt) Har alltid sett dessa färger,mer eller mindre strakt.Därför blev jag förvånad för ett par år sedan.När en väninna på en kurs sa "att hon börjat se färgen när hon blundade" Jag har trott att alla såg dessa underbara färger (dom är mkt svårt att beskriva,efter som de' är så intensiva och pulsernade) Vad är dessa fäger,är det Chakra fägen som jag ser i med mitt inre seende,eller vad är det??
Kram//molly

Svårt att säga vad det är men jag brukar uppleva pulserande färger då jag tar emot healing.
Kram Sanna
Det är nog möjligt,det är sällan jag ser färger när jag ger healing,mera stickande och värme.Men visst har det hänt.
När jag var yngre fick jag ofta till mig rött eller oragne.Ibland gult,och det känns nog som jag skulle få healing från någon/något. Speciellt den violett färgen är verkligen stark (den har dock,fått till mig de' senaste åren) Jag vill så gärna ha "färgen kvar", blir lika besviken varje gång den klingar av.
Kram//molly
Jag ser ofta färger som flyter omkring överallt, även när jag har öppna ögon. Ofta violett på bröstet på mig och runt om mig, sen grönt på marken… Sen varierar det lite.
Jag ser färger när jag blundar, det har jag alltid gjort. Ibland ser jag dessutom ett riktigt starkt ljussken, jag brukar försöka hålla kvar ljuset för ibland inbillar jag mig att det är det ljuset och att jag kanske får äran att se en övergång men tyvärr! Det kanske bara är en syngrej och inget konstigt jag vet inte.
CarolineO: Jag vet att avund inte är en dygd men jag skulle verkligen vilja kunna se färgerna i auran i tittande tillstånd, jag ser bara det vita längre än så orkar jag inte fokusera
.
/Hellas

Hellas,, Du ska inte fokusera så mycket. Jag kan råda dig till att släppa dina förväntningar och inte fokusera för mycket, så kommer det av sig själv. Du kan även träna på blommor och djur, för allt har en Aura och i den finns också olika färger.
Det är bara ett litet tips. Du klara mer än du tror !!
Lycka till /// MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Måste berätta om mina upplevelse, jag gjorde en healing i torsdag hos en god vän som arbeta med det på heltid…
Började med att känna av om jag hade några blockeringar ,det visade sig att jag hade det i hals och hjärtchakrat…när hon sedan skulle lägga sina händer över mitt hjärtat , fick jag en "stöt"genom kroppen och det slog lock för mina öron…hmm. inte så skönt och min vän blev ledsen att hon gick ned med händerna för lågt..
Sedan gick det bra när hon höll avstånd från min kropp och jag upplevde en otrolig hetta där hon var och fick fram färger när hon var på chakran, upplvde gul färg först men sedan kom harmonisk grön färg fram och jag kände mig behaglig..
Men när hon var på magen så blev det en stark känsla och fick in min väns Aura när jag låg där, villket krockade med min avkoppling , hennes Aura lös så klart och blev lite chockad..Hon fick jobba bakom mig för att jag inte skullr ta in hennes Aura, när hon var vid mitt huvud , trodde jag skallen skulle brinna upp och jag fick se en så mkt violett som inte trodde fanns.. Min vän var nöjd och kände att mina chakran var i balans igen …och jag var helt omtumlad…phu….
Blev helt låg och jättetrött på kvällen och orkade ingenting…upplever man så mmkt när man få healing ?? Det var ett mkt speciellt besök för mig …
Kram

Vilken fin upplevelse Ninna37. Visst är det så att man upplever mycket under en healing. Vissa upplever en andlig känsla och och upplevelse, medans andra endast känner en enorm avslappning och ett inre lugn under behandligen.
Jag healade min pojke för ca: 1½ vecka sen och jag förstår nu varför min son varit som ett åskmoln i över 1 vecka. Jag healade honom och han sa att - mamma det gick som en stöt från magen och ut i hela kroppen.. och efter denna healing så har all agressivitet släppt och idag är han samma gamla goa grabb som han varit innan.. det skulle ut från honom.. Det förstår jag ju nu:-)=
Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
med allra största säkerhet är det de färger du/ni ser astrala… det brukar vara astralplanet när det är mkt färger som fladdrar förbi….

Jag ser också färger när jag blundar mycket starka färger mest grönt och lila även rött och blått,det lila ser jag ofta även med öppna ögon

Ser inte alla människor färger när de blundar? Det trodde jag. Själv ser jag oftast lila, men det händer att det är rött ibland.