Healing iFokus

Healing

LĂ€st 431 ggr
Christina_46
1

Healing till er 3 November

Hej pĂ„ er đŸ™‚

Nu pĂ„ söndag 3 november kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Änglahealing och healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Ligg eller sitt ner ostört medans ni tar emot. Passar inte tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Jag ber innan jag sĂ€nder att det ska vara möjligt. 

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

đŸ€—â€ïž

Vixxen
1

Åh, behöver verkligen det! Tack Christina!

Amandla
1

Ja tack! Jag önskar hjÀlp sÄ jag blir piggare, pÄ en skala 1-10 dÀr 1 Àr pigg som en lÀrka och 10 Àr snudd pÄ medvetslös sÄ ligger jag pÄ 6-7 ungefÀr. Inte varje dag men sÀllan bÀttre Àn 4. Tröttsamt Àr det.

Christina_46
0

Det lĂ„ter inget vidare Amandla. Du kanske ska Ă€ta lite mer vitaminer. Det kanske gör susen đŸ‘

Amandla
1

Tja, jag har provat diverse olika varianter under Ären, inget gör nÄgon direkt skillnad förutom magnesium som Àr helt suverÀnt bra mot benkrypningar. Jag Àr van att vara trött, och det Àr definitivt enklare att leva med Àn att ha ont i hela kroppen. Det var sÄ det hela startade för mig för mÄnga Är sen.

LDG
1

Ja Tack gĂ€rna Behöver det verkligen men tar gĂ€rna emot lite senare Tackar pĂ„ förhand đŸŒș Helena

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! 💞

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

storlappen
1

Ja tack gĂ€rna🙂

brittis007
1

Tack vĂ€ldigt gĂ€rna đŸŒș

Christina_46
1

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha en fin healingstund

❀

Christina_46
2

Hej igen đŸ™‚

Nu har jag sĂ€nt klart. Jag kĂ€nde hur energierna flödade frĂ„n mina hĂ€nder till er. Jag sĂ„g Ă€ven den genomskinliga pyramiden, som jag oftast ser, jag sĂ„g den sĂ€nka sig ner över er och mina hĂ€nder. Pyramiden ger extra kraft Ă„t healingen. Jag sĂ„g Ă€ven en vit blomma vĂ€xa upp ur er
. Jag frĂ„gade efterĂ„t vad blomman stĂ„r för och fick det hĂ€r svaret
. - Hej Christina jag Ă€r Jofiel, en Ă€ngel. Blomman stĂ„r för att deltagarna pĂ„ healingen fĂ„tt extra kraft för att kunna börja blomma i sin egen kraft
. Ett fint svar tycker jag đŸ™‚❀

Amandla
1

SĂ„ fint â€ïžTack! đŸ€—

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! 💞 Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! Jag blev totalt utslagen efterĂ„t. Vilket fantastiskt fint svar du fick av Ă€ngeln. 💗

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Vixxen
1

Tack sĂ„ mycket! Fantastiskt med det fina svaret! 🩋

brittis007
1

Tusen tack. SĂ„ fint att Ängeln Jofiel Ă€r med och hjĂ€lper oss. đŸŒč