Healing till er 13 Oktober
Hejsan đ
PÄ söndag 13 oktober kl 19.00 sÀnder jag Solljushealing och MÄnljushealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 20 minuter. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare. Du kan dÄ tÀnka nÄgot i stil med "Jag tar nu emot Solljus - och MÄnljushealingen som Christina sÀnde tidigare".
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja tack! För min vĂ€nstra fot och mina pĂ€lsklingar. Tack pĂ„ förhand!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja gÀrna, ska man anmÀla sig hÀr?
Har vÀrk pÄ ett par stÀllen. MÄste man berÀtta mer ingÄende?
Ska man ligga ner under den tiden pÄ söndag? (vet inte om jag hinner hem)
Ja tack, sĂ€rskilt för min allergi/astma/vad det nu Ă€r som stör â€ïž
Ja tack, speciellt till mina vĂ€rkande fötter. â€ïž
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hej Gunliz đ
Ja du anmÀler dig hÀr. Man ska helst ligga ner nÀr man tar emot av healingen. Det Àr dÄ störst chans att du kÀnner av den dÄ. Healingen gÄr alltid först fram till det som Àr viktigast för tillfÀllet. Men vill du att jag ber om extra healing till de stÀllen dÀr du har vÀrk sÄ kan jag prova att göra sÄ. Du behöver inte berÀtta mer ingÄende. Har du inte möjlighet att ligga ner ostört kl 19 sÄ kan du nÀr det istÀllet passar dig ligga ner och dÄ be om att fÄ ta emot den healing jag sÀnde tidigare. En del kÀnner starkt av healingen, andra bara litegrann, och en del kÀnner inget alls. Men healingen gÄr ÀndÄ fram som den ska. En del fÄr kÀnningar av s.k. utrensningar. Det Àr bara positivt men kan kÀnnas lite jobbigt. Du kan lÀsa mer om det hÀr Vad hÀnder efter healingen Klicka pÄ det understrukna.
Kram â€ïž
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Jag skickar healing till dig ocksÄ Gunliz, sÄ kan du ta emot nÀr det passar för dig.
Kram och ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Hej igen đ
DÄ var det fÀrdigsÀnt för ikvÀll. Hoppas ni fick - och fÄr en fin healingstund
â€ïž
Tack! đșđ€
Tack sĂ„ mycket Christina! đ
đ€ Elisabeth och Amira đ