Healing iFokus

Healing

LĂ€st 392 ggr
Christina_46
1

Healing till er 13 Oktober

Hejsan đŸ™‚

PÄ söndag 13 oktober kl 19.00 sÀnder jag Solljushealing och MÄnljushealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 20 minuter. Passar inte tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare. Du kan dÄ tÀnka nÄgot i stil med "Jag tar nu emot Solljus - och MÄnljushealingen som Christina sÀnde tidigare".

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Tarotstollan
1

Ja tack! För min vĂ€nstra fot och mina pĂ€lsklingar. Tack pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

gunliz
1

Ja gÀrna, ska man anmÀla sig hÀr?

Har vĂ€rk pĂ„ ett par stĂ€llen.  MĂ„ste man berĂ€tta mer ingĂ„ende? 

Ska man ligga ner under den tiden pÄ söndag? (vet inte om jag hinner hem)

Amandla
1

Ja tack, sĂ€rskilt för min allergi/astma/vad det nu Ă€r som stör â€ïž

Skeppskatten Dina
1

Ja tack, speciellt till mina vĂ€rkande fötter. â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
2

Hej Gunliz đŸ™‚

Ja du anmĂ€ler dig hĂ€r. Man ska helst ligga ner nĂ€r man tar emot av healingen. Det Ă€r dĂ„ störst chans att du kĂ€nner av den dĂ„. Healingen gĂ„r alltid först fram till det som Ă€r viktigast för tillfĂ€llet. Men vill du att jag ber om extra healing till de stĂ€llen dĂ€r du har vĂ€rk sĂ„ kan jag prova att göra sĂ„. Du behöver inte berĂ€tta mer ingĂ„ende. Har du inte möjlighet att ligga ner ostört kl 19 sĂ„ kan du nĂ€r det istĂ€llet passar dig ligga ner och dĂ„ be om att fĂ„ ta emot den healing jag sĂ€nde tidigare. En del kĂ€nner starkt av healingen, andra bara litegrann, och en del kĂ€nner inget alls. Men healingen gĂ„r Ă€ndĂ„ fram som den ska. En del fĂ„r kĂ€nningar av s.k. utrensningar. Det Ă€r bara positivt men kan kĂ€nnas lite jobbigt. Du kan lĂ€sa mer om det hĂ€r Vad hĂ€nder efter healingen Klicka pĂ„ det understrukna. 

Kram â€ïž

Christina_46
1

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Jag skickar healing till dig ocksÄ Gunliz, sÄ kan du ta emot nÀr det passar för dig.

Kram och ha det sÄ gott under healingen

❀

Christina_46
1

Hej igen đŸ™‚

DÄ var det fÀrdigsÀnt för ikvÀll. Hoppas ni fick - och fÄr en fin healingstund

❀

Amandla
1

Tack! đŸŒșđŸ€—

Skeppskatten Dina
1