Healing till er 29 September
Hej pĂ„ er đ
PĂ„ söndag 29 september kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Passar inte tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare. Om du vill ta emot senare sĂ„ kan du sĂ€ga eller tĂ€nka nĂ„got i stil med "Jag tar nu emot reikin och healingen som Christina sĂ€nde tidigare.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! â€ïž
Speciellt till mina stackars fötter.
đ€ Elisabeth och Amira đ
Ja tack! För min vĂ€nstra fot, korsrygg och för pĂ€lsklingarna!đ±đ±
Tack pĂ„ förhand!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack! â€ïž
till mig och mina Àlsklingar tack!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Har udana-problemâŠ
#5 Hej Hukanson đ
Nu förstod jag inte. Vad Àr udana-problem för nÄgot?
â€ïž
I ayur veda namnges halschakrats prana för udana
Aha. DĂ„ förstĂ„r jag đ
Jag provar att be om extra healing till ditt udana
â€ïž
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden
â€ïž
Tack det var en skön och vÀlgörande vila. KÀnner mig bÀttre!
Ă vad hĂ€rligt Hukanson đ
Det jag fick se ikvĂ€ll var reikins tre symboler som man anvĂ€nder för att sĂ€nda pĂ„ distans. Mot slutet kĂ€nde jag att nĂ„gon ville ha kontakt, sĂ„ jag slĂ€ppte fram denne strax efter att jag sĂ€nt klart. Det blev sĂ„ hĂ€r - Hej Christina jag Ă€r Quan Yin, och jag vill bara berĂ€tta att reikin och healingen gick fram precis som den skulle. De som vill ta emot senare kan göra sĂ„. Det var en vacker tillstĂ€llning ikvĂ€ll. Mycket healingenergi gick fram, allt för de i gruppens högsta bĂ€sta. Den gick Ă€ven fram till de som anmĂ€lt sig som inte Ă€r med i gruppen pĂ„ iFokus. Som sagt. Vi Ă€r hedrade över att fĂ„ vara med och hjĂ€lpa till. MĂ„nga kramar till er alla â€ïžđ
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! â€ïž đ€
đ€ Elisabeth och Amira đ
Tack! đ€â€ïž
Tack snÀlla!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.