Healing iFokus

Healing

LĂ€st 382 ggr
Christina_46
2

Healing till er 4 Augusti

Hej pĂ„ er đŸ™‚

PĂ„ söndag 4 augusti kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Änglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare.

18 Ärs ÄldersgrÀns.

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

[Hukanson]
1

DÄ ska jag lyssna till denna lÀnk kl 19. Det Àr vÀl bara bra?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=byd5p5ebURk

Svart Àngel
1

Jag tar gÀrna emot :)

Christina_46
1

#1 Hej Hukanson đŸ™‚

Du fÄr ju lyssna pÄ precis vad du vill under healingen. Men försök ligga eller sitta avslappnat under tiden. SjÀlv sÄ lyssnar jag helst pÄ avkopplande musik vid healing.

❀

Christina_46
0

Hej Svart Ă€ngel đŸ™‚

Jag har skrivit ett meddelande till dig

Svart Àngel
0

#4 Jag har svarat dig :)

Tarotstollan
1

Ja tack, dels för min hĂ€lsporre i vĂ€nsterfoten och allmĂ€nt för mina katter!
Tack pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Amandla
1

Ja tack ❀

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! Behöver lite extra healing efter att jag ramlade vĂ€ldigt dumt hĂ€romdagen. Tack pĂ„ förhand! 💕

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Christina_46
1

Hejsan đŸ™‚

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Jag ber om extra reiki och healing till det ni bett om. Ha det sÄ gott under healingstunden

Christina_46
1

Hej igen đŸ™‚

Nu har jag sÀnt klart. Jag blev avbruten i ett par minuter i början av att det ringde pÄ dörren. SÄ jag fick starta om pÄ nytt igen. Men det borde inte ha gjort nÄgon skillnad.

❀

Svart Àngel
1

Jag tackar dig allra ödmjukast. Jag lÄg ner och blundade och slappnade av till meditativ musik. Det pirrade och stack frÄn och till i hÄrbotten, vad beror det pÄ?

Christina_46
0

Hej Svart Ă€ngel â€ïž

Jag bad att fĂ„ kontakt med nĂ„gon av de mĂ€stare som hjĂ€lpt till med healingen. DĂ„ fick jag tala med Quan Yin. Hon sa att den pirrande kĂ€nslan berodde pĂ„ att de jobbade med ditt kronchakra som varit i obalans, men att det var iordningstĂ€llt nu. Hon sa Ă€ven att du skulle försöka slappna av i tankarna. 

đŸ€—

Svart Àngel
1

#12 Tack sĂ„ hemskt mycket! đŸŒș

Amandla
1

Tack Christina đŸŒșđŸ€—

[Hukanson]
1

Tack C

Skeppskatten Dina
1