Healing till er 4 Augusti
Hej pĂ„ er đ
PĂ„ söndag 4 augusti kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki, Ănglahealing och Healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan ni inte vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare.
18 Ärs ÄldersgrÀns.
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
DÄ ska jag lyssna till denna lÀnk kl 19. Det Àr vÀl bara bra?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=byd5p5ebURk
Jag tar gÀrna emot :)
#1 Hej Hukanson đ
Du fÄr ju lyssna pÄ precis vad du vill under healingen. Men försök ligga eller sitta avslappnat under tiden. SjÀlv sÄ lyssnar jag helst pÄ avkopplande musik vid healing.
â€ïž
Hej Svart Ă€ngel đ
Jag har skrivit ett meddelande till dig
#4 Jag har svarat dig :)
Ja tack, dels för min hÀlsporre i vÀnsterfoten och allmÀnt för mina katter!
Tack pĂ„ förhand!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Ja tack â€ïž
Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! Behöver lite extra healing efter att jag ramlade vĂ€ldigt dumt hĂ€romdagen. Tack pĂ„ förhand! đ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Hejsan đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Jag ber om extra reiki och healing till det ni bett om. Ha det sÄ gott under healingstunden
Hej igen đ
Nu har jag sÀnt klart. Jag blev avbruten i ett par minuter i början av att det ringde pÄ dörren. SÄ jag fick starta om pÄ nytt igen. Men det borde inte ha gjort nÄgon skillnad.
â€ïž
Jag tackar dig allra ödmjukast. Jag lÄg ner och blundade och slappnade av till meditativ musik. Det pirrade och stack frÄn och till i hÄrbotten, vad beror det pÄ?
Hej Svart Ă€ngel â€ïž
Jag bad att fÄ kontakt med nÄgon av de mÀstare som hjÀlpt till med healingen. DÄ fick jag tala med Quan Yin. Hon sa att den pirrande kÀnslan berodde pÄ att de jobbade med ditt kronchakra som varit i obalans, men att det var iordningstÀllt nu. Hon sa Àven att du skulle försöka slappna av i tankarna.
đ€
#12 Tack sĂ„ hemskt mycket! đș
Tack Christina đșđ€
Tack C
Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Christina! đž
đ€ Elisabeth och Amira đ