Healing iFokus

Healing

Läst 366 ggr
Svart ängel
2

Healing för att bli gravid

Ett år efter mitt missfall har jag fortfarande inte blivit gravid igen, trots att både jag och min man gjort allt för att lyckas. Vi har båda gått ner i vikt och äter bättre, dricker sällan alkohol, är tobaksfria, tar vitamintillskott, stenkoll på ägglossning osv. Ändå tar det sig inte. Jag börjar närma mig 40 och känner stressen och vi vill inget hellre än att bli en riktig familj. Märker att jag börjar känna mig bitter, avundsjuk och missunnsam mot andra som väntar barn och det blir en ond cirkel där det känns som att mina mörka tankar förstör för mina egna chanser att bli gravid. Jag skulle behöva en själslig rensning för att göra plats för ljus och glädje inom mig. Finns det någon vänlig själ här som vill göra ett försök att heala mig på distans? Kanske lösgöra blockeringar som hindrar mig från att blir gravid?

allhealing
3

Jag arbetar med healing. Du kan kontakta mig för ett 20 minuters kostnadsfritt inledande möte. Så tar vi det därifrån.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

storlappen
0

Jag kan prova att skicka på distans tar inget betalt skickar nu fredag 2 kl 19.40 🙂

Svart ängel
0

#2 Tack så hemskt mycket Storlappen! :)