Healing till er 28 juli
Hej pĂ„ er đ
PÄ söndag 28 juli kl 19.00 sÀnder jag Solljushealing och MÄnljushealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder dem i 10 minuter vardera. SÄ det blir 20 minuter sammanlagt. Kan du inte ta emot 19.00 sÄ gÄr det bra att ta emot senare.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
đ€â€ïž
Ja tack! â€ïžMin armbĂ„ge kĂ€nns mycket bĂ€ttre đ
Ja tack, Ă€ven till mina pĂ€lsklingar!đ€
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tar tacksamt emot đ đ
#1 Hej Amandla â€ïž
Vill du att jag fortsÀtter att sÀnda extra healing till armbÄgen. Visst var det den vÀnstra?
#3 Hej Ritwa â€ïž
Jag har skickat ett meddelande till dig. Du hittar det uppe till höger pÄ datorn. Hur man ser det pÄ mobilen vet jag inte.
#5 Ja tack! đ€ Det stĂ€mmer att det Ă€r den vĂ€nstra.
Ă h, jag tar gĂ€rna emotâŠ. :D
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Jag tar gÀrna emot healing, tack
Ja tack! â€ïž GĂ€rna till mitt vĂ€nstra knĂ€ och höft.
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Hejsan đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen
â€ïž
Hej igen â€ïž
NÀr det var ca 5 minuter kvar av healingstunden sÄ kÀnde jag av stark irritation i humöret. Jag funderar om det kom frÄn nÄgon av er? I sÄ fall var det nÄgot som skulle komma upp till ytan för att sedan slÀppas. Annars var det som en vanlig healingsession dÀr jag kÀnner hur healingen flödar frÄn hÀnderna.
đ€â€ïž
Tack och kram â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Tack! â€ïžđș Jag har varit ganska irriterad av och till de senaste dagarna⊠sĂ„ kanske var det mig du fick in. Skönt om jag slipper det nu đ
Hej Amandla đ
Ja jag hoppas det försvinner frÄn dig. För det kÀndes inte speciellt kul.
Kram đ€â€ïž
Tack! Kram đ€â€ïž
Hej! Tack! đ
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.