Healing iFokus

Healing

LĂ€st 651 ggr
Christina_46
1

Healing till er 26 maj

Hej pĂ„ er đŸ™‚

PĂ„ söndag 26 maj kl 19.00 sĂ€nder jag reiki, Ă€nglahealing och healing frĂ„n de uppstigna mĂ€starna. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Kan du inte ta emot vid den tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot i efterhand. TĂ€nk eller sĂ€g gĂ€rna dĂ„ att "Jag tar nu emot av reikin och healingen som Christina sĂ€nde tidigare". 

ÅldersgrĂ€ns 18 Ă„r.

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Amandla
1

Ja tack â€ïž

NiklasTyreso
1

Även om jag inte vill belasta andra med att prata om mitt, men ett mĂ„tt av bitterhet hĂ„ller jag inom mig som jag behöver bli hel frĂ„n.

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
1

Ja tack, Ă€ven till mina 2 pĂ€lsklingar!đŸ±đŸ±
Tack pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Rosen05
1

Ja tack, tar gĂ€rna emot! Har en envis förkylning i kroppen, med slem i luftrören/lungorna (har astma sen barnaĂ„ren) för andra omgĂ„ngen och vill gĂ€rna att den försvinner. ❀

Indiania
1

Jaa tack! ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Christina_46
1

Nu stoppar jag för ikvÀll. Hoppas ni fÄr en fin avkopplande stund

❀

Christina_46
1

Hej igen đŸ™‚

DÄ har jag sÀnt klart. IkvÀll sÄg jag enbart reikins kraftsymbol som singlade ner silverglitter över alla era namn som jag skrivit upp. Jag bad att de som ville ha sÀnt till lite extra saker skulle fÄ hjÀlp med det.

❀

Indiania
1

Tack Christina! ❀đŸŒș

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Rosen05
2

Tack Christina! Det pirrade i hĂ€nderna till en början och sedan somnade jag! Det var en jĂ€ttebehaglig och skön stund! đŸŒș❀

Skeppskatten Dina
2

Tack sĂ„ mycket Christina! đŸ€— â€ïž_ Det pirrade i pannan och jag sĂ„g ett örnhuvud i svartvitt en kortare stund._

Christina_46
0

Skeppskatten Dina. Det kanske var ditt kraftdjur du sÄg

đŸ™‚â€ïž

Skeppskatten Dina
1

#12 Hej igen! Kanske det!  đŸ™‚

Amandla
2

Tack!❀ Jag fick ett energipĂ„slag som hjĂ€lpte mig genom kvĂ€llen i vallokalen dĂ€r jag jobbade, och orkade med röstrĂ€knandet riktigt bra đŸ™‚