Healing iFokus

Healing

Läst 812 ggr
Tarotsanna
0

Avslutar

Jag vill bara meddela att jag avslutar mitt medlemsskap här och nu. Jag kommer också att lägga tarotkorten på hyllan.

Önskar er alla lycka till med allt ni tar er för i framtiden!

Maria J min vinst kan du väl använda i en annan tävling?

Kram Sanna

[BigMama]
0

Tråkigt för vår skull - tarotkorten också??

Hur som helst, ha det så bra!

FiaH
0

Snälla Sanna, vad ledsen jag blir, men det är ditt beslut. Du kommer att bli saknad. Sköt om dig. Många Kramar Fia

MariaJ
0

Jag vill att du ska veta att jag kommer att sakna dig här på forumet. Känns inte riktigt bra att du lämnar oss nu, men som sagt,,, valet är ju ditt Sanna,,, men det blir tomt utan vår Tarotsanna här.Ledsen Var rädd om dig i alla fall, och ha det gott vännen !!!

Många kramar på dig // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

Usch vad tråkigt! Gråter Jag kommer att sakna dig men jag hoppas att du hör av dig privat så vi kan prata någon dag, jag vill inte att du bara försvinner helt och hållet. Önskar dig lycka till framåt!

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
0

GråterSanna då så trist, kramas hårt.

Hoppfull
0

Nej men så trist!! Hoppas att det inte hänt något… har själv avslutat andra medlemskap pga saker som hänt mig inom de forumen…

Sköt om dig!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Helenasharmoni
0

Du vet redan vad jag tycker. Du kommer att bli saknad, du spred så mycket solsken här! Gråter

erkabo
0

Min vän du vet var jag finns. Vi rings o hörs. Kram kram Eeeererricka

Opal
0

Jag blir också ledsen nu när du inte ska vara med oss längre. Du som har så mycket att ge och lära andra. Jag kommer att sakna dig här. Tack för att jag fick prata med dig den dagen, du gav mig energi då. Sköt om dig nu kanske vi syns någon dag. Kram.

LisaL
0

Ibland är det ju så att man behöver hämta energi och hitta gnistan igen. Jag hoppas och vill att du kommer tillbaka när du har ork och lust.

Kram LisaL

Skogskraft
0

Alltid tråkigt när nån måste hoppa av ett forum/en chat osv…

Ibland måste man dock, av olika orsaker.

Good luck & välkommen tillbaka senare, om du känner för det.

MariaJ
0

Vill också önska dig välkommen tillbaka, när du känner att du har ork, vilja och lust !! SkrattandeDu har alltid en plats här, men även i mitt hjärta. Du är en härlig tjej, som har hjälpt mig mycket på forumet. Du har mycket entusiasm och kärlek att sprida.

Glöm inte att du är värdefull, att du är underbar och att du är en energi av kärlek. Finns styrkan och kraften inom dig, och gå vidare in i nya möjligheter Sanna,, Du fixar det !!

Om du vill så pm:a, maila eller ring mig.. du vet var jag finns !

Bamsekram och ljus till dig // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

CarolineO
0

Nämen!!  Du ska väl inte sluta med taroten? Du är ju hur duktig som helst på det!!

Lycka till med allt iaf!

Kram

[Hellas]
0

Vad tråkigt men ibland är det ju så att man måste börja på ny kula eller bättre uttryckt ta nästa steg till ett annat level.

Hoppas att du ändå smygkikar in ibland.

//hellas

Denna kommentar har tagits bort.