Healing iFokus

Healing

Etikett: intuitionsövningar
Läst 845 ggr
MariaJ
0

Hur tolkar ni denna ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en liten läggning i träningssyfte för er som vill prova. Jag har lagt ut en stjärna som jag fick till mig att jag skulle lägga för ändamålet. Kanske berör det mig idag, Kanske inte !!

Hur tolkar ni denna? Vill ni träna så skriv !!

Jag har puttat ihopa den för bästa möjliga bild.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Spiriteye
0

Hej där!! Jag kikade som snabbast på din lilla läggning. Min första tolkning är att detta rör sig om kärlek/relationer där du försöker att hitta balansen. Det känns som du jobbar för hårt. Du bör bara vara i flödet i ställe. Nu är det ju ett tag sedan du hade lagt in detta så jag hoppas på att du har nått fram. Skulle vara kul att se en ny läggning hur det ser ut för dig idag. Lycka till! Kram

Kinna1
0

Ja nu kan jag inte läsa av kort. Men skulle gärna vilja lära mig.

FiaH
0

Det tror jag att du kan om du provar Kinna, har du en lek?? För mig är det viktigaste hur jag själv tolkar korten, vist finns det vissa grunder, men att i början leka med den och känna in dom olika korten, och gå på vad du får till dig. I min lek finns även en bok, men jag hade dom inte tillsammans utan läste igenom boken för att lära mig grunderna, sen jobbade jag med korten för sigFlört

shintaida
0

Kan man göra egna stjärnor/läggningar?

Jag trodde man var "bunden" till dom som finns.

Har bara lagt keltiska med mycket goda resultat. Och jag läser den på mitt eget vis… gör jag fel, fast läggningarna blir rätt?

Den som Maria visar verkar vara svår…var ska man börja och sluta?

Är det en stjärna som man kan lära sig, tro?

Förlåt mina knasiga frågor, men dom är ärligt menade… 

Med Stjärnljus // Shintaida

FiaH
0

Inga knasiga frågor här, du kan lägga hur du vill, vad som känns rätt för dig, och då kan du oxå dela in din egen stjärna hur du vill ha den, du gör absolut inget fel när du tolkar på ditt vis, det är så man ska göra enligt mig, bara man gör det som känns rätt för sig själv, det kan vara att du får till dig en viss stjärna för en viss person. Du kan oxå använda din vägledare, som visar en stjärna som passar dig. Blev kanske lite krångligtFlört Men testa dig fram till din egna stjärna om det känns rätt, annars använder du Keltiska om du trivs med den. Ha det bra Bamsekramar Fia

shintaida
0

Tack Fia - det blev inte krångligt! Skrattande

Med Stjärnljus // Shintaida

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.