Healing iFokus

Healing

LĂ€st 763 ggr
Christina_46
2

Healing till er 10 Februari

Hejsan đŸ™‚

PÄ söndag 10 februari kl 19.00 sÀnder jag reiki och Ànglahealing till de som vill ta emot. Jag sÀnder i 15 minuter för ert högsta bÀsta. Kan du inte ta emot vid den tiden sÄ gÄr det bra att ta emot senare.

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Dimocarpus
1

Hej Christina! Jag tar gÀrna emot till mina pÀlsklingar och mig. Kan jag inte exakt kl.19.00 sÄ fÄr jag ta emot senare.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Skeppskatten Dina
1

Ja tack, vĂ€ldigt gĂ€rna!  â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Ja tack! â€ïž Jag önskar sĂ€rskilt hjĂ€lp med min lunginflammation som kĂ€nns lite segdragen.

Indiania
1

Ja tack! ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Softh
1

Ja tack 💕

Softh
1
Tarotstollan
1

Ja tack för mig och mina 2 pĂ€lsklingar pĂ„ förhand!đŸ€—

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Christina_46
1

Hej đŸ™‚

Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingen

❀

Christina_46
2

Hej igen đŸ™‚

Healingen kĂ€ndes lugn och rofylld ikvĂ€ll. Jag sĂ„g yin/yang - symbolen rotera över era namn. Min reikiguide sa att det behövdes en balansering av det maskulina och feminina i er. 

đŸ€—â€ïž

Skeppskatten Dina
1

Hej Christina! â€ïž_ Tack sĂ„ mycket!  đŸ€— Det pirrade i pannan och min katt lade sig pĂ„ mig. Det var ett tag sedan hon gjorde det under healing._

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Indiania
1

Tack Christina! ❀Det var en skön healing, blev varm i ansikte, hĂ€nder och fötter.

đŸ€—

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Christina_46
2

Vad hĂ€rligt Skeppskatten och Indiania 

đŸ™‚â€ïž

Amandla
1

Tack! â€ïžđŸŒșđŸ€— Ă„n sĂ„ lĂ€nge har jag inte kĂ€nt nĂ„got av lunginflammationen idag, fast astman hĂ„ller pĂ„ och tar över đŸ€ȘPollensĂ€songen drar strax igĂ„ng, kanhĂ€nda att det blommar hassel söderöver och sĂ„nt pollen blĂ„ser hit sĂ„ att det Ă€r dĂ€rför jag kĂ€nner av astman. Alltid Ă€r det nĂ„got đŸ˜•

Christina_46
0

Vad fint Amandla. đŸ™‚ DĂ„ kanske lunginflammationen hĂ„ller pĂ„ att ge sig. Vad tokigt att astman krĂ„nglar för dig. Du kan ju prova att ge dig sjĂ€lv healing
 Be om beskydd, sen ber du de helande Ă€nglarna om hjĂ€lp med Ă€nglahealing till dig sjĂ€lv. Sen lĂ€gger du hĂ€nderna dĂ€r du har problem

Kram

❀

Amandla
1

Tack Christina! Jo, jag har ju reikin som jag anvÀnder ofta. NÀr lunginflammationen var som vÀrst satt jag med en dubbelvikt filt över bröstet och höll hÀnderna dÀr ocksÄ, det hjÀlpte.