Healing iFokus

Healing

LĂ€st 361 ggr
Christina_46
1

Healing till er 20 Januari

Hej đŸ™‚

PĂ„ söndag 20 Januari kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki och Änglahealing till de som vill ta emot. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Passar inte tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot i efterhand.

18 Ärs ÄldersgrÀns

VÀlkommen med din anmÀlan

❀

Skeppskatten Dina
1

Ja, tack jĂ€ttegĂ€rna! â€ïž

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Tarotstollan
1

Ja tack för mig och mina 2 pĂ€lsklingar!đŸ€—

Tackar pĂ„ förhand, dĂ„ jag alltid missar att tacka i efterhand!❀

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Amandla
1

Ja tack! â€ïž

[Ssoklubb]
0

Ja tack! Hur fungerar detta?

Christina_46
2

Hej Ssoklubb đŸ™‚

Du sitter, eller helst ligger bekvÀmt och ostört under tiden som jag sÀnder. Du behöver inte göra annat, bara ta emot. Men om du vill ta emot senare sÄ kan du nÀr det passar dig tÀnka eller sÀga nÄgot i stil med "Jag tar nu emot reikin och Ànglahealingen som Christina sÀnt till mig". DÄ gÄr det fram till dig. En del kan kÀnna sig varma, en del frusna, det kan pirra i kroppen och andra fenomen och en del kÀnner inget speciellt. Men den healing som ska fram, den gÄr fram ÀndÄ . Du Àr vÀlkommen att testa

Helen_M
1

Tar gĂ€rna emot đŸŒ»

Dimocarpus
1

Jag tar gÀrna emot för mitt vÀrk i bÀckenbenet och till mina tre pÀlsklingar. Tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

brittis007
1

Tack gĂ€rna đŸŒș

Christina_46
0

Hej đŸ™‚

Nu stoppar jag för fler anmĂ€lningar. 

❀

Christina_46
1

Hejsan đŸ™‚

Healingen kÀndes vÀldigt lugn och stillsam ikvÀll. Hoppas ni fick en skön avkopplande stund.

❀

Skeppskatten Dina
1

Tack sĂ„ mycket Christina! â€ïž đŸ€—

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

Amandla
1

Tack â€ïžđŸ€—

brittis007
1

Tusen tack đŸŒș