Energitjuv
Hej.
Blev så himla trött fär en stund sen och vad gör jag,jo sätter mig förståss vid datorn och mina fokuslänkar. Jag är nog en riktigt energitjuv för er nu
.
Brukar Ni vara sådana också. Plötsligt när ni håller på med nått roligt eller tråkigt så blir ni så trötta. Har Nu ni några effektiva tips på hur man får fart på sig igen..
Nog gnällt. Men det är så lätt att prata av sig här. Ha en riktigt skön helg. Kram på er allihop
Var rädda om varandra
För det första, du är ingen energitjuv för oss
Ibland är det skönt att bara skriva av sig, bara det kan ju faktiskt hjälpa. Jag kan känna igen mig i det du skriver, ett bra tips är ju att ta och gå ut en sväng i luften, kanske jag inte själv alltid gör det, men om jag gör det så känner jag mig genast mycket piggare
Önskar oxå er alla en riktigt skön helg. Kram

Idag var jag på stan och det var mycket folk i rörelse. Nu när jag har kommit hem känner jag mig så otroligt trött. Det brukar jag bli när jag har varit uppe i mycket folk. Och jag kom på mig själv att jag inte hade satt på mig äggskalet innan jag gick ut, då får jag skylla mig själv. Så nu får jag ladda mina batterier genom meditation.
Ja man kanske skulle gå och möta gubben..Är det svårt att meditera. Tro jag skulle tänka på allt annt.
.Nu har jag kommitpå en anledning till att jag blev trött.
Jag var en vända på Gekås i Ullared och bytade en sak. Gick bara in och gjorde det. Massor av folk. Tvärt emot de flesta andra går jag raka vägen ut om det är för mycket fiolk( har inte så långt dit) Har man inte varit trött innan blir man. Fast det är en bra butik.
Sköt om er
Var rädda om varandra
#2 Det är jag oxå ganska dålig på att göra vid vissa lägen, men när jag vet jag ska till ett ställe, som jag känner behov av att bubbla mig gör jag det, annars påverkas jag endel, så ladda batterien med meditation, och ha det så bra

Gekås har jag varit på en gång. Ojoj, vad med folk det är där, fullt med energier. Förstår att du är känner dig trött nu. Gör något som du tycker är roligt nu så kommer nog din energi tillbaka.
Japp jag skall hitta på nått kul. Hoppas Ni gör det också
Var rädda om varandra

Jag ska upp och jobba imorgon så här blir det lugnt.

Jag har varit extremt trött i cirkus två veckor nu….inget hjälper, varken meditation eller annat……det vänder väl snart, hoppas jag…..
Bunt änglar låter det som….. vi blir ofta trötta…. vi används ju!!!! 

#9 Kan du inte berätta om hur. Jag är en novis
Var rädda om varandra
Du menar hur vi används?
Ja
Var rädda om varandra
Ok… 
Änglar inkarnerar ofta (läs alltid) med den uppgift att man har gett ljusvärldarna/Gud lov att använda våra inre kroppar. Mental, astral o eteriska kroppen. När någon eller fler kroppar används till energi arbete/förmedling, blir vi ofta trötta. När vi lär oss/önskar att arbeta med strömmen och att vara mer aktiva genomströmmare, flyter de vibrationer vi lovat att vara med att förmedla mkt lättare och vi behöver inte bli lika trötta eller påverkade.
Änglar ÄR naturliga energiarbetare!
Tack för ditt svar. Låter som jag skullevilja läsa mer om.
.
Jag känner mig som en riktig novis hör. Kram och ha en fin kväll
Var rädda om varandra
Läser du danska ska du läsa boken av Asger Lorentsen Stjärnmännsikor och änglamänniskor där står mkt!
BOKUS hittar man faktiskt hans böcker det är ett gäng!!
http://www.bokus.com/cgi-bin/more_book_info.cgi?pt=search_result&ISBN=9788721005610

För flera år sen gick jag på sonterapi. Efteråt satte hon alltid händerna på mina fötter och gav mig healing. Jag försökte sedan heala min dåvarande pojkvän som inte tror på sånt här. Men d slutade med att jag blev jätte hög på energi o han blev arg och sparkade rakt ut och sa att benen känndes som stockar. Snacka om att vara eneritjuv
Vadtror ni att jag gjorde för fel?
Jag kännde ljuset uppifrån strömma igenom mina händer. men på något vis måste jag ha tagit hans energi samtidigt.
Jag har alltid velat kunna heala.
jag jobbade på fritids innan jag blev så sjuk som jag är nu o när speciellt ett barn som for väldigt illa fick sina utbrott kramade jag om honom och satte min hand på hans hjärta. jag tyckte att d hjälpte.
Oj d här blev långt