Healing till er 2 December
Hejsan đ
PĂ„ söndag 2 december kl 19.00 sĂ€nder jag Reiki och Ănglahealing. Jag sĂ€nder i 15 minuter för ert högsta bĂ€sta. Passar inte tiden sĂ„ gĂ„r det bra att ta emot senare.
18 Ärs ÄldersgrÀns
VÀlkommen med din anmÀlan
â€ïž
Va fint, tar gĂ€rna emot! â€ïž
Ja tack! â€ïž
Tack, jag vill gÀrna vara med. :)
"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"
Ja tack för mig och mina 2 katter. đ€
Tack för förra gÄngen!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack tar gĂ€rna emot och hinner jag inte sĂ„ tar jag emot senareâ€ïž
Hej đ
Nu stoppar jag för fler anmÀlningar. Ha det sÄ gott under healingstunden
â€ïž
Hej igen đ
Nu har jag sÀnt klart. Jag sÄg reikins symboler lÀgga sig över era namn. Annars sÄ kÀndes reikin och Ànglahealingen lugn och finstÀmd.
â€ïž
Tack fina du! â€ïžđ€
Tack Christina för healingstunden! Jag tog emot senare igÄr kvÀll och kÀnde tydligt pirr i underbenen, hÀnder och underarmarna. En skön stund!
Kram till dig! â€ïž
Jag började ladda ner i natten till igÄr och fick nu pÄ lÀnge tillbaka bilder igen.
Denna gÄngen blev det mera skrÀmmande, jag sÄg att jag var ute och gick i nedÄtgÄende trappor som det var stora mellanrum mellan. Det fanns inga rÀcken att hÄlla mig i, utan jag gick och balanserade och var jÀtterÀdd att jag skulle trampa fel.
Stannade och tittade upp och undrade var jag var nÄgonstans och dÄ sÄg jag att jag var jÀttehögt upp och trappan som var beige fÀrgad ringlade sig upp och ner, i kringelikrokar och runt sig sjÀlv men bar nerÄt, allt sÄg ut som om trappan var kilometerlÄng och var som en berg och dalbana.
Jag blev Ànnu rÀddare och plötsligt satt jag i en skogsdunge i baksÀtet pÄ en halv bil, det fanns en manlig person vid min sida men jag kunde inte se vem han var.
Han sÀger till mig att hÀr kan vi inte sitta mer nu nÀr du lugnat ned dig, vi mÄste gÄ vidare och reser sig och gÄr mot ett öppet fÀlt som ser ut som en stor fotbollsplan. Det finns nÄgra mÀnniskor utspridda som gÄr fram och tillbaka pÄ stÀllet men det kÀnns otÀckt och plötsligt börjar det ösregna och Äskan börjar dÄna.
DĂ„ sĂ€ger jag att jag vill inte vara hĂ€r mer dĂ„ det Ă€r otĂ€ckt och dĂ„ svarar han att dĂ„ gĂ„r vi hĂ€rifrĂ„nâŠ.
DÀr tvingar jag mig upp ur healingen och gÄr upp ur sÀngen för att lugna ner mig och tÀnka pÄ detta som kommit till mig.
Jag undrar fortfarande varför jag fĂ„r till mig sĂ„ konstiga bilder/filmer under healingstunderna?đ€đ€
Glömde skriva, jag kĂ€nde tyvĂ€rr ingenting, men jag tror jag glömde bort det helt. Kommer du dela ut mer sĂ„ tar jag jĂ€ttegĂ€rna emot. â€ïž
Hej moratjejen đ
Om du vill sÄ kan du prova att ta emot healingen nu i efterhand. Du kan dÄ tÀnka nÄgot i stil med "Jag tar nu emot reikin och Ànglahealingen som Christina sÀnde i söndags till mig", fÄ se om det hjÀlper. Jag brukar be om att ni ska kunna ta emot nÀr ni sjÀlva vill ta emot.
Jag brukar sÀnda varje söndag, sÄ du fÄr gÀrna skriva upp dig igen. Helst sÄ ska man ligga ner ostört nÀr man tar emot, annars kan det vara svÄrt att kÀnna nÄgot. Men en del kÀnner inget nÀr jag sÀnder. Min man Àr en av dem.
â€ïž
Hej Tarotstollan đ
Hu vilken upplevelse du var med om. Jag vet inte vad det stÄr för. Kanske att du börjat gÄ ner i ditt undermedvetna och börjat fÄ symboler för vad som sker dÀr??
Hoppas att nÄgon som Àr duktig pÄ sÄnt hÀr kan svara dig.
Kram â€ïž
Ja jĂ€ttegĂ€rna. Ska testa tack. â€ïž
#13. Tack Christina! Ja, jag tycker det Àr konstigt att jag fÄr till mig sÄ mycket nÀr andra inte fÄr det. Det mÄste ju betyda nÄgot och jag Àr klarvaken hela tiden, sÄ jag ligger inte och halvsover eller pÄ nÄgot annat vis dÄsar bort.
Jag försöker se pĂ„ bilderna och ta in sĂ„ mycket det bara gĂ„r dĂ„ jag dels Ă€r nyfiken och dels antar att det Ă€r nĂ„got slags meddelande till mig!đ€
#15. Det kan vara en osÀkerhet och kopplat till ditt inre. Det kan bli en liten block (i alla fall om man mediterar om det Àr meditativt medvetande). TÀnk sÄhÀr "faller jag sÄ faller jag, inget mer Àn det" samt "ramlar jag sÄ ramlar jag, inget mer Àn det", inget ont kan hÀnda och nÀr man exponerar sig mot det som Àr jobbigt sÄ blir det lÀttare och saker blir inte lÀngre skrÀmmande.
#16. Intressant tanke men eftersom jag Ă€r höjdrĂ€dd sĂ„ skulle det nog inte fungeraâŠđź
RĂ€dsla finns till för att utmanas. â€ïžâ„ïž
Stollan, jag tolkar det som att du fĂ„r hjĂ€lp av en guide att ta itu med dina rĂ€dslor. Det mĂ„ste inte handla om rĂ€dsla just för höjder, utan om att du kanske kĂ€nner dig hindrad i din vardag av nĂ„got annat. Vad vet du bĂ€st sjĂ€lv, tror jag. Summan av kardemumman Ă€r att du har fint stöd frĂ„n den andliga sidan â€ïž
Tack, alltid intressant och spÀnnande att lÀsa era tankar och förklaringar. Det ligger nog sanning i allt ni tÀnker pÄ och jag mÄste följa med i det som hÀnder.